اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

تولید ماسک فیلتردار در امامزاده روح‌الله (ع) آغاز شد

پس از تولید انبوه ماسک معمولی به همت خادمان امامزاده روح الله الحسنی (ع)، با آغاز به کار برخی مشاغل و نیاز بیشتر به ماسک‌، کارگاه تولید ماسک فیلتردار در این آستان راه‌اندازی شد.

تولید ماسک فیلتردار در امامزاده روح‌الله (ع) آغاز شد

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با شیوع کرونا و آغاز به کار برخی مشاغل با دستور دولت، نیاز به ماسک نیز بیشتر از گذشته خواهد بود.

 بر همین اساس، امامزاده روح‌الله الحسنی (ع) در کنار تولید ماسک‌های بهداشتی اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک فیلتردار یا همان ماسک N۹۵ کرده است.

ماسک‌های فیلتردار که زمان استفاده از آن حدود ۸ ساعت است، در جوار امامزاده روح‌الله الحسنی (ع) تولید و در بین مردم به ویژه کسبه و کادر درمانی توزیع می‌شود.

به گفته مدیر آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) در مرحله نخست تولید روزانه ۵۰۰ ماسک فیلتردار در دستور کار قرار دارد و به مرور زمان تولید این ماسک‌ها افزایش خواهد یافت.

به گزارش فارس، خادمان امامزاده روح الله الحسنی (ع) از ابتدای شیوع کرونا روزانه بیش از دو هزار ماسک تولید و در بین مردم و کسبه جنوب شرق تهران و میدان امام خمینی (ره) توزیع کردند و همچنان روند تولید ماسک معمولی به همت خادمان این آستان در حال انجام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول