اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سارقان نفتی خط لوله انتقال تهران-تبریز در دام پلیس

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۲ متهم اصلی پرونده سرقت از لوله اصلی انتقال فرآورده‌های نفتی پالایشگاه تهران-تبریز و تحت تعقیب قرار گرفتن سایر متهمین خبر داد.

سارقان نفتی خط لوله انتقال تهران-تبریز در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، سردار محسن خانچرلی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متهمان این پرونده اقدام به شکستن لوله اصلی انتقال نفت کردند و با گرفتن انشعاب از لوله اصلی به صورت روزانه به وسیله تانکرهای حمل سوخت فرآورده‌های نفتی را بارگیری می‌کردند و با انتقال به نقاط معلومی به فروش می‌رساندند.

وی افزود: بنا بر اعترافات متهمین تا این لحظه، بیش از ۲ ماه به صورت روزانه این بارگیری را انجام می‌دادند و در حال حاضر ۲ متهم اصلی این پرونده دستگیر و سایر متهمین در دست تعقیب و پیگیری هستند.

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: قطعا افرادی که در این موضوع دخیل بودند در خصوص اخذ انشعاب از لوله انتقال نفت تخصص داشتند که این موضوع نیز از طریق وزارت نفت در حال پیگیری است و متهمین به منظور بررسی‌های بیشتر در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول