اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انجام 107 هزار ماموریت اورژانسی در آذربایجان‌شرقی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: درسال 98 کارشناسان اورژانس در مجموع، 107 هزار و 897 ماموریت تصادفی و غیرتصادفی انجام دادند.

انجام 107 هزار ماموریت اورژانسی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرزاد رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش ۵.۳۷ درصدی ماموریت‌های اورژانس در مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: از مجموع این ماموریت‌‌ها ۸۷ هزار و ۹۳۳ مورد ماموریت غیرتصادفی و ۱۹هزار و ۹۶۵مورد ماموریت تصادفی بود.

وی ادامه داد: ۴۲ هزار و ۷۴۸ بیمار غیرتصادفی و ۱۹هزار و ۴۸۱ مصدوم تصادفی توسط کارشناسان اورژانس این مرکز به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

متخصص طب اورژانس دانشگاه  گفت: کارشناسان اورژانس برای 2 هزار و 289 مصدوم تصادفی اقدامات درمانی در محل انجام دادند.

عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه فوتی‌های تصادفات رانندگی ۶.۵۳ افزایش داشت، خاطرنشان کرد: در مجموع فوت 3 هزار و 60  نفر در ماموریت‌های غیرتصادفی و ۳۱۰ نفر در ماموریت‌های تصادفی توسط کارشناسان اعزامی این مرکز تائید شد.
 
رحمانی اضافه کرد: در این مدت برای 5 هزار و 673  بیمار قلبی، 3 هزار و 455 بیمار تنفسی، ۹۱۲ نفر به‌دلیل سکته مغزی، 2 هزار و 817  مورد به‌دلیل سقوط،  2 هزار و 855 نفر به‌علت مسمومیت غیر از مونوکسید کربن و ۸۶۳ نفر به‌دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه شده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول