اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اسطوره ای که مقابل ایران74 دقیقه بازی کرد،به خانه انتقال یافت

اسطوره باشگاه فوتبال لیورپول که به بیماری کرونا مبتلا به خانه انتقال یافت.

اسطوره ای که مقابل ایران74 دقیقه بازی کرد،به خانه انتقال یافت

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات انگلیس تایید کردند کنی دالگلیش بعد از 2 روز بستری شدن در بیمارستان، به خانه انتقال یافته است. بعد از آنکه باشگاه آنفیلدی ابتدای هفته تایید کرد این اسطوره 69 ساله به خاطر ابتلا به ویروس کرونا توسط خانواده اش در بیمارستان تحت درمان قرارگرفته است، بیماری وی حاد تشخیص داده نشد و برای ادامه درمان به خانه انتقال یافت.

البته در خانه وی در قرنطینه کامل قرار گرفت تا دوره نقاهتش را پشت سر گذارد. نشریه مترو با اعلام این موضوع عنوان کرد خانواده اش نیز این خبر را تایید کرده اند.

اسطوره لیورپولی همچنین به هنگام ترخیص از بیمارستان، از وزارت بهداشت انگلیس تشکر و قدردانی کرد. او در پیامی گفت: شاید مردم فکر کنند، به خاطرنام من، با بهترین خدمات بیمارستانی مواجه شدم، اما در مدتی که در آنجا بستری بودم، دیدم همه بیماران تحت مداوا ومراقبت کامل قراردارند.

وی افزود: ما خوشبخت هستیم که این افراد را داریم. آرزوی موفقیت  برای همه آنها دارم تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

طبق آخرین آمار تاکنون یک میلیون و 700 هزار و 7 نفر در سطح جهان به کرونا مبتلا شده اند که 102.751 نفر درگذشته اند و 375529 نفر نیز بهبودی کسب کرده اند.

در انگلیس،73,758 نفر به این بیماری مبتلا شده اند که از این تعداد8,958 نفر درگذشته اند. دالگیش  از سال 1977 تا 1990 در تیم لیورپول بازی کرد. او در مدت 13 سال افتخار انجام 330 بازی برای آنفیلدی ها را داشت و 118 گل به ثمر رساند. وی همچنین از سال 1985 تا 1991 به عنوان مربی برای لیورپول نیز فعالیت کرد.

دالگیش در جام جهانی 1978 آرژانتین که تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسکاتلند به میدان رفت و با گل مرحوم دانایی فرد، یک بر یک  مساوی کرد، در ترکیب تیم حریف حضور داشت. او 74 دقیقه در زمین حضور داشت اما بعد جای خود را به جو هارپر داد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول