اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

طرح بزرگ «کمک مؤمنانه» در شهرستان ساری اجرا می‌شود

فرماندار ساری از اجرای طرح بزرگ کمک مؤمنانه در مرکز مازندران خبر داد و گفت: در اجرای طرح کمک مؤمنانه و رزمایش همدلی باید عملکرد جزیره‌ای را به کنار گذاشت و کمک‌ها را با یک همکاری و انسجام به دست اقشار آسیب دیده رساند.

طرح بزرگ «کمک مؤمنانه» در شهرستان ساری اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباسعلی رضایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای این شهرستان با اشاره به جایگاه کمک و خیر رساندن به دیگر مومنان در اسلام، اظهار کرد: در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان طرح بزرگ کمک مؤمنانه در سطح شهرستان ساری با همکاری ائمه محترم جمعه و جماعات، خیرین، مؤسسات خیریه، هیات امنای مساجد و هیأت مذهبی، پایگاه‌های بسیج و نهادها و دستگاه‌های اجرائی و دیگر علاقمندان و مؤمنین اجراء خواهد شد. ‎

وی افزود: ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا را پیش رو داریم، از برکات ماه نزول قرآن، کاهش سلطه عادت‌ها و غریزه‌ها بر زندگی انسان، زدوده شدن غفلت‌ها و تقویت اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان است.

فرماندار ساری از اقدامات انجام شده در مرکز استان مازندران برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا ابراز رضایت کرد و یادآور شد: با همراهی و همدلی مردم و مسؤولان فضای مناسبی برای مبارزه با این بیماری در شهرستان ساری ایجاد شده است اما باید تا ریشه‌کن‌ شدن این بیماری همت و همدلی مردم با مسؤولان ادامه یابد.

رضایی با اشاره به جایگاه کمک و خیر رساندن به دیگر مؤمنان در اسلام افزود: در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان طرح بزرگ کمک مؤمنانه در سطح شهرستان ساری با همکاری ائمه جمعه و جماعات، خیرین محترم، مؤسسات خیریه، هیات امنای مساجد و هیات مذهبی، پایگاه‌های بسیج و نهادها و دستگاه‌های اجرائی و دیگر علاقمندان و مومنین اجراء خواهد شد.

وی در تبیین ضرورت‌های اجرای این طرح  خاطرنشان کرد: در اجرای طرح کمک مؤمنانه و رزمایش همدلی باید عملکرد جزیره‌ای را به کنار گذاشت و کمک‌ها را با یک همکاری و انسجام به دست اقشار آسیب دیده رساند.

فرماندار ساری با بیان اینکه اجرای این طرح محله‌محور است، خاطرنشان کرد: افرادی که بر اساس رکود و تعطیلی کسب‌وکارها شغل و درآمد روزانه خود را از دست داده بودند، از جمله دستفروشان شناسنامه‌دار، خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی شامل برخورداری از این بسته‌های حمایتی می‌شوند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول