اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

اعتمادسازی و جذب مخاطب دغدغه این روزهای تئاتری هاست

سجاد دستیار، نویسنده و کارگردان تئاتر عنوان کرد: یکی از دغدغه های مهم تئاتری ها این روزها پس از گشایش سالن ها، جذب مخاطب و اعتمادسازی مردم است که این می بایست از سوی سیستم تئاتر صورت بگیرد.

اعتمادسازی و جذب مخاطب دغدغه این روزهای تئاتری هاست

سجاد دستیار نویسنده و کارگردان تئاتر که سال گذشته نمایش «زخم معده» را روی صحنه نوفل لوشاتو برد و موفق هم ظاهر شد، در گفت وگو با خبرنگار تئاتر فارس گفت: اجرای زخم معده در نوفل لوشاتو سال گذشته به اتمام رسید به دلیل اینکه در زمان جشنواره بود قدری تحت تاثیر آن قرار گرفت اما در کل بد نبود.

وی درباره فعالیت های سال جاری خود نیز توضیح داد: امسال هم در حال نوشتن هستم برای کار جدید. اما خیلی تمرکز ندارم و سرعتم کم شده است چون چشم اندازی برای خودم ندارم.

دستیار با اشاره به دشواری کار تئاتر در این شرایط، گفت:  منیک جزء کوچک از تئاتر هستم اما الان شرایط طوری است که شاید دیگر تئاتر دغدغه مردم نباشد و تفریح دست هفت یا هشتم باشد، این هم ما را سرد میکند هم مردم را دور میکند.

این نویسنده و کارگردان افزود: امیدوارم یک جریان و اتفاق روی دهد که برای تئاتر بازخورد خوبی داشته باشد سالن ها خالی نمانند و عوامل از کارگردان و نویسنده تا بازیگران ناراحت نباشند.

وی در ادامه اظهار داشت: خیلی عوامل باید دست به دست هم دهند و سیستم تئاتر در این زمینه نقش مهمی دارد. من شاید به عنوان یک نفر بتوانم نظر بدهم که درس خوانده و در این عرصه سالها کار می کند، اما خیلی افراد هستند که تسهیلاتی هم در اختیار دارند آنها می توانند نظرشان راهگشا باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول