اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

هنوز به پیک کرونا نرسیده‌ایم

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز به پیک کرونا نرسیده‌ایم، گفت: حمایت‌های جسمی و روانی از شهروندان به ویژه فعالان حوزه خدمات شهری امری ضروری است.

هنوز به پیک کرونا نرسیده‌ایم

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شهربانو امانی در تذکری در دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: بهار امسال خزان زندگی برخی از شهروندان در تهران است که به عنوان نماینده مردم شهر در شورا با این افراد ابراز همدردی کرده و آرزوی بهاری بهتر برایشان دارم.

وی افزود: بازدیدهایی از سازمان‌های آتش‌نشانی، پسماند و بهشت زهرا داشته‌ام که همکاران ما در این سازمان‌ها اقدامات قابل ستایشی را جهت کمک به مردم انجام می‌دهند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: روزانه پیش از بروز کرونا، 4500 تن پسماند تولید می‌شد که در حال حاضر رقم پسماندهای خانگی وعادی به 7500 تن رسیده و روزانه 110 تن پسماند بیمارستانی تولید می‌شود.

امانی خاطرنشان کرد: دغدغه من حفظ جان پرسنل و سرمایه انسانی در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران است و هر چند غربالگری‌ها به خوبی از این پرسنل انجام گرفته ولی لازم است حمایت‌های بیشتری انجام شود.

وی گفت: برخی از هیأت‌ها، مساجد و اماکن زیارتی پشتیبانی‌هایی را برای کادر پزشکی آغاز کرده‌اند و به طور مثال با تهیه آب میوه و اقلام بهداشتی در صدد حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و کادر پزشکی هستند که هر چند این نکته بسیار مثبت است ولی نباید از نظارت‌های جدی غافل شویم. چرا که در صورت بی‌توجهی این مسئله ممکن است خود سبب شیوع کرونا شود.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:  با توجه به اینکه هنوز شرایط کرونا به خط پایان نرسیده وحتی پیک ابتلا به این بیماری را نگذرانده‌ایم حمایت‌های جسمی و روانی از شهروندان به ویژه فعالین حوزه خدمات شهری امری ضروری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول