اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع 650 سبد غذایی میان اقشار کم‌درآمد قروه

مدیرعامل موسسه خیریه مردم نهاد خانه امید قروه از توزیع 650 سبد غذایی میان اقشار کم‌درآمد قروه خبر داد.

توزیع 650 سبد غذایی میان اقشار کم‌درآمد قروه

مصطفی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: در مرحله اول توزیع سبد غذایی در تعطیلات نوروز، ۱۰۰بسته غذایی به ارزش ۲۰ میلیون تومان در میان دست‌فروشان قروه‌ای توزیع شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم که اکنون در حال اجرا است ۱۰۰ بسته غذایی جیره خشک به ارزش ۲۰ میلیون تومان میان کارگران فصلی و اقشار کم‌درآمد که در نتیجه شیوع ویروس کرونا کاسبی آنها تعطیل شده است، توزیع شد.

وی اذعان داشت: به منظور رفاه حال کارگران فصلی ۵۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی نیز میان آنها توزیع شد، همچین ۱۰۰ پک بهداشتی شامل انواع مواد شوینده و محلول ضدعفونی نیز در میان جمعیت هدف توزیع شده است.

ملکی در ادامه تصریح کرد: توسط نیکوکاران تهرانی نیز ۱۰۰ پک بیمارستانی مانند شیلد محافظ صورت، ماسک و...نیز به کارکنان مراکز درمانی قروه اهدا شد.

مدیرعامل موسسه خیریه مردم‌نهاد خانه امید قروه گفت: در این طرح مومنانه که با هدف کمک به مردم در نتیجه شیوع ویروس کرونا در قروه انجام شد، قرارگاه خاتم الاوصیاء، اداره اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد خمینی(ره)، بهزیستی و موسسه خیریه خانه امید نیز سهیم بودند.

به گفته مدیرعامل موسسه خانه امید قروه، از زمان شیوع ویروس کرونا در قروه ۵۰۰ سبد غذایی میان تمام مردم و ۱۵۰ بسته دیگر نیز در میان اصناف و بازاریان توزیع شده است.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول