اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رزمایش کمک به فقرا با دستور فرمانده آغاز شد/ فتح قله‌های انفاق با رمز یا صاحب الزمان

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: در این رزمایش کمک‌های مالی، مواد غذایی و بهداشتی مردم نیکوکار هر منطقه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری و در همان منطقه توزیع خواهد شد.

رزمایش کمک به فقرا با دستور فرمانده آغاز شد/ فتح قله‌های انفاق با رمز یا صاحب الزمان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز علی‌محمد اکبری در جلسه‌ای با فرماندهان ارشد سپاه استان و نواحی شهرستان‌ها از اجرای سراسری رزمایش کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: بنا به فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص کمک به محرومان و آسیب‌دیدگان رزمایش سراسری کمک مؤمنانه با هدف کمک‌رسانی مالی و معیشتی به فقرا و آسیب‌دیدگان استان با رمز یا صاحب الزمان(عج) از روز نیمه شعبان کلید خورد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) اضافه کرد: در این رزمایش کمک‌های مالی و مواد غذایی، بهداشتی مردم نیکوکار هر منطقه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری خواهد شد و پس از بسته‌بندی و شناسایی افراد کم بضاعت و آسیب‌دیده با رعایت نکات بهداشتی توزیع خواهد شد.

برخی از اقدامات بسیج در مبارزه با شیوع کرونا

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه بحران‌ها برای کمک‌رسانی به مردم همیشه پیش قدم بوده است و در این بحران شیوع ویروس کرونا نیز با کمک در بحث غربالگری، پاکسازی محیط، تولید و توزیع ماسک و سایر لوازم بهداشتی، تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده، استفاده از نیروهای بسیجی در کنترل مبادی و کمک به کادر درمانی در خدمت مردم بوده و خواهد بود.

وی تاکید کرد: فعالیت‌هایی با اسم نیروهای جهادی می‌باید زیر نظر بسیج سازندگی باشد و گروه‌ها فقط با مجوز رسمی از طرف بسیج سازندگی حق فعالیت به نام گروه جهادی را دارند.

کمک‌های جمع‌آوری شده در همان محله و منطقه توزیع می‌شوند

اکبری خاطرنشان کرد: تمامی کمک‌های مالی توسط حساب متمرکز و رسمی از سمت نواحی بسیج جمع‌آوری خواهد شد و همچنین کمک‌های معیشتی و بهداشتی مردم نیز توسط همان پایگاه‌های مقاومت هر منطقه جمع‌آوری شده و در دو مرحله یکی روز ولادت کریم اهل بیت(ع) و مرحله بعدی روز عید فطر در میان فقرا و متضررین ویروس کرونا در همان محله و منطقه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول