اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازوان ولایت در قشم پای کار رزمایش «کمک مؤمنانه»

پیرو بیانات اخیر رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه، نهاد امامت جمعه و سپاه قشم با همکاری سایر تشکیلات موجود در این جزیره پای کار آمده‌اند.

بازوان ولایت در قشم پای کار رزمایش «کمک مؤمنانه»

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، پیرو بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه، نهاد امامت جمعه و سپاه قشم با همکاری سایر تشکیلات موجود در این جزیره از جمله سازمان منطقه آزاد قشم و مجموعه فرمانداری پای کار آمده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم در این خصوص گفت: قرارگاه مرکزی رزمایش «کمک مؤمنانه» به منظور انسجام و هم‌افزایی اقدامات در این شهرستان ایجاد و فعالیت آن تا شکست ویروس منحوس کرونا تداوم خواهد یافت.

محمد سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: بسیجیان قشم با تمام توان در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این رزمایش پای کار آمده‌اند.

وی ادامه داد: پایگاه‌های بسیج و قرارگاه‌های تحول محلات فعالیت خود را آغاز و تحت فرماندهی واحد در راستای رفع نیاز محرومان و مستضعفان اقدام خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان کرد: این رزمایش با بکارگیری تمام ظرفیت‌های جزیره قشم از جمله خیران، شیوخ، ائمه جمعه و جماعت و نیز آحاد مردم و مسئولان شهرستان تا عبور از کووید-19 تداوم خواهد داشت.

سالاری بیان کرد: آحاد شهروندان نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را تحویل مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان قشم دهند.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول