اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تعطیل بودن فرمانداری اهر کذب است/ درب فرمانداری به روی همه شهروندان باز است

فرماندار شهرستان اهرگفت: درب فرمانداری اهر به روی همه شهروندان و اهالی منطقه باز بوده هر ارباب رجوعی که خواسته معقول و در حد وسع و توان فرمانداری داشته باشه نه تنها در ایام اداری بلکه در ایام تعطیلات نوروزی هم می‌توانستند به کشیک اداره مراجعه کنند.

تعطیل بودن فرمانداری اهر کذب است/ درب فرمانداری به روی همه شهروندان باز است

زاهد محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهر اظهار داشت: در ایام نوروز طبق بخشنامه وزرات کشور که شامل تمام ادارات می‌شود فرمانداری اهر نیز با یک سوم کارکنان در خدمت شهروندان و اهالی شریف منطقه بوده و همه جلسات و امور اضطراری مربوط به ستاد مقابله با کرونا نیز که معمولا با حضور خبرنگاران در محل همین فرمانداری برگزار می‌شود و در ایام تعطیلات نوروزی نیز بصورت شبانه روزی در خدمت اهالی در قالب کشیک فعالیت داشته است.

وی یادآور شد: خدمتگذاری به ولی نعمتان و نظام و انقلاب جزء وظایف اصلی مدیران  بوده و فرمانداری اهر به عنوان نماینده دولت در خدمت شهروندان بوده و پیگیری مسائل و مشکلات مردم با تشکیل کمیته‌های مختلف در قالب ستاد شهرستانی با عضویت ادارات مرتبط، تشکیل جلسات و بازدیدهای میدانی و حضور در جمع شهروندان و شنیدن خواسته‌ها و مشکلات و مطالبات این در زمینه مختلف وظیفه ما بوده و اگر کاری در حل مشکلاتشان کرده‌ایم حق شان بوده و وظیفه ماست.

محمودی گفت: درب فرمانداری اهر به  روی همه شهروندان و اهالی منطقه باز بوده هر ارباب رجوعی که خواسته معقول و در حد وسع و توان فرمانداری داشته باشه نه تنها در ایام اداری بلکه در ایام تعطیلات نوروزی هم می‌توانستند به کشیک اداره مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: برخی متاسفانه برخی درخواست‌های نامعقول از سوی برخی اصناف از جمله طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که برخی از آنها اصرار به بازگشایی واحد صنفی خود یا تردد غیرمجاز داشتند که گاها برخی از این موارد موجب حضور تعدادی از آنها در مقابل فرمانداری می‌شد که خوشبختانه با راهنمایی همکاران برطرف می‌شد.

محمودی تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت روانی و معیشت مردم با کسی تعارفی نداریم و با خاطیان و متخلفان بهداشتی و گرانفروشی احتکار برخورد بسیار قاطعی شده و رضایت مردم را در خصوص این برخوردها داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در شهرستان اهر با همراهی مردم و مسئولان هیچ گونه موردی که منجر به اخلال در نظم عمومی شهر شود مشاهده نشده است.

در سامانه «فارس من»  مخاطبان این خبرگزاری با ثبت پیگیری  فرمانداری اهر چرا بسته است؟خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول