اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کرونا مسوولان را از مشکلات سیل زدگان غافل نکند

امام جمعه پلدختر با بیان این که نباید درگیری با ویروس کرونا مسئولان را از مشکلات سیل زدگان غافل سازد، گفت: مردم سیل‌زده در زمینه ساخت و ساز و مسکن با کمبود اعتبار مواجه هستند که رفع این مشکل نیازمند تزریق تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت است.

کرونا مسوولان را از مشکلات سیل زدگان غافل نکند

حجت الاسلام سیدمحسن موسوی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در پلدختر اظهار داشت: آن دسته از سیل زدگان شهرستان پلدخترکه منازل آنها در جریان سیل به طور کامل تخریب شده برای تکمیل و احداث مسکن خود نیاز به اعتبار دارند.

وی افزود: انتظار می‌رود استاندار سخت کوش لرستان و نماینده ولی فقیه در استان برای پرداخت این اعتبارات تدابیری بیندیشند و پیگیر تحقق این موضوع باشند.

امام جمعه پلدختر گفت: به مناسبت سالروز وقوع سیل ویرانگر سال گذشته در این شهرستان از چند روستای چند هکتاری بازدیدهای میدانی به عمل آمد و مشخص شد مردم منطقه مشکلات عدیده ای در زمینه ساخت و ساز و مسکن دارند.

وی با بیان این که نباید درگیری با ویروس کرونا مسئولان را از مشکلات سیل زدگان غافل سازد، افزود: مردم سیل زده پلدختر در زمینه ساخت و ساز و مسکن با مشکل کمبود اعتبار مواجه هستند که رفع این مشکل نیازمند تزریق تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت است.

موسوی یادآورشد: زیرساخت‌های شهری پلدختر نیز هنوز مشکلاتی دارد که انتظار می‌رود مجموعه دولت و مدیران برای رفع آن تلاش مضاعف داشته باشند.

امام جمعه پلدختر گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با کمبود پزشک متخصص مواج و مشکلاتی مانند نبود متخصص سونوگرافی بانوان در این بیمارستان موجب آزار مردم است که انتظار می‌رود، مسئولان در این زمینه نیز عنایت و توجه ویژه‌ای به سیل زدگان شهرستان پلدختر داشته باشند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول