اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کمک 50 میلیون ریالی موکب عاشقان ائمه (ع) اردکان برای مبارزه با کرونا

جوانان موکب عاشقان ائمه (علیهم‌السلام) محله صدرآباد اردکان هزینه برگزاری جشن نیمه شعبان خود را به مبلغ 50 میلیون ریال برای مبارزه با کرونا اختصاص دادند.

کمک 50 میلیون ریالی موکب عاشقان ائمه (ع) اردکان برای مبارزه با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، شیوع ویروس کرونا در کشور موجب شد که امسال جشن‌های نیمه شعبان رنگ و بوی دیگری داشته باشد و مردم به‌جای توزیع شربت و شیرینی به مدافعان سلامت کمک کنند.

در این راستا و با توجه به شرایط کرونایی جامعه، جوانان موکب عاشقان ائمه (علیهم‌السلام) محله صدرآباد اردکان که یکی از برگزارکنندگان جشن‌های باشکوه نیمه شعبان بودند در اقدامی خداپسندانه هزینه برگزاری جشن امسال خود به مبلغ 50 میلیون ریال را به ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان اردکان اهدا کردند.

به گفته دبیر این ستاد، مبلغ اهدایی موکب عاشقان ائمه برای تهیه 120 بسته اقلام بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند و 200 عدد گان جهت اهدا به مراکز درمانی بیماران کرونایی شهرستان اردکان هزینه شد و این اقلام بهداشتی در کمترین زمان ممکن تهیه و توزیع شد.

حجت‌الاسلام حسین حیدریان اظهار داشت: خیرین و همشهریان گرامی می‌توانند جهت مشارکت در پشتیبانی از جبهه مبارزه با کرونا، کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب 0108865979004 نزد بانک ملی و یا شماره کارت 6037997381125062 واریز نمایند.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول