اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تولید و توزیع روزانه ۵ هزار بسته بهداشتی و حفاظتی ویژه بیماران خاص در مشهد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روزانه ۵ هزار بسته بهداشتی و حفاظتی ویژه بیماران خاص با همکاری بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، آستان قدس رضوی و شهرداری آماده شده و به‌صورت رایگان در اختیار این نوع بیماران قرار می‌گیرد.

تولید و توزیع روزانه ۵ هزار بسته بهداشتی و حفاظتی ویژه بیماران خاص در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، شاپور بدیعی اظهار کرد: راه‌اندازی کارگاه ویژه آماده‌سازی، نگهداری، تأمین و تجهیز اقلام و محصولات بهداشتی و حفاظتی بیماران خاص توسط بسیج جامعه پزشکی اقدامی ارزنده و شایسته تقدیر بوده که می‌تواند خدمت‌رسانی مطلوبی در روزهای سخت کرونایی به بیماران خاص استان داشته باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: با این اقدام شاخص صورت گرفته توسط پزشکان بسیجی بیماران خاصی همچون دیالیزی‌ها، MSها، سرطانی‌ها، تالاسمی‌ها، هموفیلی‌ها و دیگر بیماران صعب‌العلاج می‌توانند اقلام و محصولات موردنیاز خود را به‌صورت کاملاٌ رایگان درب منزل دریافت کنند.

وی با بیان اینکه تولید روزانه ۵ هزار عدد از انواع اقلام و محصولات بهداشتی و حفاظتی بیماران خاص در این کارگاه نشان از همت جهادی بالا و حرکت ارزنده و خستگی‌ناپذیر نیروهای بسیج جامعه پزشکی استان دارد، خاطرنشان کرد: سرعت عمل و کیفیت کاری بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه توسط بسیجیان جامعه پزشکی است.

بدیعی تصریح کرد: این اقدام موجب در خانه ماندن بیماران خاص و عدم تکثیر کووید ۱۹ در روزهای سخت کرونایی در میان آن‌ها می‌شود و حرکت صورت‌گرفته از بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی نشان از درایت بالا و اهمیت ویژه آن‌ها در مقوله سلامت این نوع بیماران دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه  بسته‌های ویژه بیماران خاص شامل ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی‌کننده دست و سطوح، هندراب و دیگر ملزومات بهداشتی و حفاظتی مورد نیاز آنان بوده است، تأکید کرد: بسته‌های ویژه بیماران خاص با همکاری بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، آستان قدس رضوی و شهرداری آماده شده و در اختیار این نوع بیماران در مناطق تحت پوشش قرار می‌گیرد و در گام بعد نیز توزیع این پک‌ها را با همکاری مجموعه‌های مختلف در میان بیماران خاص سراسر استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول