اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

امور مشترکین آبفای همدان دو ناحیه‌ای شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان همدان گفت: در راستای یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی خدمات‌رسانی به امور مشترکین به دو ناحیه تقسیم شده است.

امور مشترکین آبفای همدان دو ناحیه‌ای شد

حسین آذرتکین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از خدمات‌دهی به مشترکان آب در دو منطقه مجزا خبر داد و اظهار کرد: در راستای یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی خدمات‌رسانی به امور مشترکین به دو ناحیه تقسیم شده است.

وی بیان کرد: از روز شنبه ۲۳ فروردین مشترکان مناطق چهارگانه شهرداری از خدمات آبفا در دو ناحیه ۱ و ۲ بهره‌مند می‌شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر همدان تصریح کرد: مشترکان منطقه ۱ و ۲ شهرداری می‌توانند برای اخذ خدمات مشترکین از جمله خرید انشعاب قبوض آب‌بها و سایر خدمات آب و فاضلاب به آبفای ناحیه یک واقع در میدان دانشگاه، ابتدای خیابان عارف قزوینی، جنب فروشگاه جهاد مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان منطقه سه و چهار شهرداری نیز می‌بایست خدمات خود را از آبفای ناحیه دو واقع در میدان امامزاده عبدالله دریافت کنند.

آذرتکین یادآور شد: امور مشترکین آبفای روستایی نیز همچنان از اداره سابق آبفا واقع در بلوار کاشانی ارائه خدمات خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول