اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲٠ فروردین ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالمالک شنبه زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین همزمانی ایام تعطیلات نوروز متاسفانه تعدادی از ساکنین روستا از این فرصت استفاده کرده و نسبت به انجام ساخت‌و‌ساز در آن محوطه اقدام کردند.

وی افزود: با اعلام شکایت این اداره کل و ارائه مدارک و مستندات و با دستور دادستان شهرستان سیروان و اقدامات حقوقی و حفاظتی، از ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در محوطه تاریخی سیروان جلوگیری و پنج نفر از متهمان بازداشت شدند.

174 هزار نفر با حمایت کمیته امداد صاحب شغل شدند

حسین صمصامی قائم مقام کمیته امداد کشور در سفر به ایلام بیان کرد: سال گذشته بیش از 174 هزار نفر با حمایت کمیته امداد صاحب شغل شده که در این زمینه بیش از چهار هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. 
 
وی افزود: فقر فرهنگی خانواده ها یکی از مشکلاتی است که کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان با آن مواجه است.

 بام ایلام با نصب موانع فیزیکی برای روزهای پایانی هفته بسته شد 

 سرهنگ ابوالفضل کهزادی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اظهار داشت: انسداد مسیر بام ایلام در راستای دستور دادستان مرکز استان و به منظور جلوگیری از تجمع طبیعت گردان در این محل صورت گرفته است.

 وی افزود: هنوز شرایط  برای تردد و رفتن به تفرجگاه‌های کوهستانی عادی نیست، تشدید اقدامات کنترلی در ورودی های شهر ایلام و اعمال ممنوعیت های ترافیکی شدید در مسیرهای منتهی به خارج از شهر در ایام تعطیلات ادامه دارد.

تیم فوتبال بانوان پالایشگاه گاز ایلام نوید آینده‌ای درخشان برای فوتبال استان است

ایناس آراسته نژاد سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام از سال  ۸۷ تا کنون با تشکیل و حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش گاز ایلام توانسته است  علی رغم همه سختی‌ها، تیم فوتبال بانوان ایلام را در سطح لیگ برتر فوتبال کشور نگهدارد و این در حالی است که تمام بازیکنان این تیم بومی استان هستند و ۶۰ درصد اعضای این تیم را رده سنی زیر۱۷ سال تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام با درخشش بازیکنان خود توانست در سال ۹۸ با ۱۸ بازی از بین ۱۲ تیم لیگ برتر، مقام پنجم کشور را کسب نماید افزود: حضور ۳ بازیکن ملی رده زیر ۱۵ سال و ۳  بازیکن ملی بزرگسالان در این تیم باعث افتخار است.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول