اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آسمان اصفهان در شب میلاد منجی عالم بشریت ستاره ‌باران شد+فیلم

امشب مردم اصفهان همانند سایر مناطق کشور جشن میلاد منجی را از خانه‌های خود و از بام‌ها برگزار کردند؛ جشن نورافشانی جبهه مردمی سلامت و شهرداری اصفهان ویژه نیمه شعبان نیز امشب ساعت 21 در شهر اصفهان برگزار شد.

آسمان اصفهان در شب میلاد منجی عالم بشریت ستاره ‌باران شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، درست در زمانی که شهر غریبانه‌ترین نیمه شعبان خود را سپری می‌کرد و در سکوتی عمیق فرو رفته بود، بغض دل‌هایی که این روزها سخت گرفته است با نوایی دل‌نشین سیاهی شب را در هم فروشکست و این بار نوری از زمین روانه آسمان شد و معنایی دوباره به حیات آن هم در این روزهایی که بیماری سخت بر بشریت و مردم غلبه کرده است، بخشید.

نواهای «یا مهدی ادرکنی» و «یا حجت ابن الحسن عجل علی ظهورک» درحالی ساعت 21 امشب همراه با دعای فرج تضرعانه در شب میلاد منجی عالم بشریت گوش فلک را کر می‌کرد که یک چشم شیعیان آن حضرت در اصفهان که همواره خود را در رخت زیبای نورافشانی و جشن در نیمه شعبان می‌دید، پر از اشک بود که از حضور در این جشن محروم شده‌ بودند و چشم دیگرشان بارقه‌های امیدی داشت که گویی منجی آن‌ها مشکل‌گشای این بلای عظیم بشریت است و دست‌های مومنان، توسلانه مهدی موعود را می‌خواند تا همانند همیشه یاری‌گرشان در مشکلات باشد.

امشب مردم اصفهان همانند سایر مناطق کشور جشن میلاد منجی را از خانه‌های خود و از بام‌ها برگزار کردند؛ همچنین  جشن نورافشانی جبهه مردمی سلامت و شهرداری اصفهان ویژه نیمه شعبان امشب ساعت 21 در شهر اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول