اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

توزیع روزانه ۲ هزار بطری آبمیوه در بیمارستان‌ها توسط یک امامزاده

روزانه ۲ هزار بطری آبمیوه طبیعی برای مبارزه با کرونا به همت خادمان آستان امامزادگان جعفر (ع) و حمیده خاتون (س) و مسجدجامع باغ فیض تهیه و بین کادر درمانی و بیماران بیمارستان‌های غرب تهران توزیع می‌شود.

توزیع روزانه ۲ هزار بطری آبمیوه در بیمارستان‌ها توسط یک امامزاده

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، این روزها نوجوانان و‌جوانان در کنار پیشکسوتان با فعالیت‌های جهادی برای مبارزه با کرونا همراه شدند و در ساعات مختلف شبانه روز اقداماتی به منظور مهار این ویروس منحوس دارند.

بر همین اساس، خادمان افتخاری امامزادگان حمیده خاتون (س) و جعفر (ع) هم پس از شیوع کرونا علاوه بر راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک برای مردم و‌کادر درمانی و همچنین ضدعفونی معابر، در روزهای اخیر مکانی را برای تهیه آبمیوه طبیعی برای کادر درمانی پیش‌بینی کرده و در آنجا اقدام به فعالیت می‌کنند.

خادمان این آستان که محلی‌ها آن را امامزاده باغ فیض می‌شناسند، با کمک بسیجیان مسجد جامع باغ فیض روزانه بیش از ۲ هزار بطری آبمیوه طبیعی تهیه و آن را در بین بیمارستان‌ها توزیع می‌کنند.

در روزهای نخست فعالیت خادمان، روزانه حدود یک هزار و ۵۰۰ بطری آب هویج و ‌آب سیب در بیمارستان بقیةالله الاعظم (ع) که در خط مقدم مبارزه با کرونا بود، توزیع شد و علاوه بر کادر درمانی برای بیماران کرونا هم مورد استفاده قرار گرفت. هم‌اکنون نیز این بطری‌های آبمیوه بین بیماران و‌جهادگران بیمارستان‌های غرب تهران توزیع می‌شود.

 در ادامه فیلمی از تهیه آبمیوه‌های طبیعی به همت خادمان امامزادگان جعفر (ع) و‌حمیده خاتون (س) و فعالان مسجد باغ فیض را مشاهده می‌کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول