اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۸۱۱/ شهید مصطفى نیک پیام: امت حزب‌الله! زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) مهیا کنید

شهید مصطفى نیک‌پیام در وصیت‌نامه خود آورده است: امت حزب‌الله! بیایید به پیام خون شهیدان عمل کنید که پیامشان این است که همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید و از آن با جان و دل پشتیبانى کنید و زمینه را آماده ظهور آقا امام زمان(عج) نمایید.

۸۱۱/ شهید مصطفى نیک پیام: امت حزب‌الله! زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) مهیا کنید

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید مصطفى نیک‌پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدالله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلوا تبدیلا.

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با عرض سلام بر منجى انسان‌ها حضرت بقیه‌الله‌الاعظم صاحب‌الزمان (عج) و سلام بر کسى که نجات مى‌دهد عاشقان خدا را در جبهه‌ها و به آنها سرکشى می‌کند و با سلام بر حسین زمان، خمینى کبیر آنکه یک جامعه را از ظلم و ستم نجات داد،‌ همان امامی که به جامعه مستضعفین امید بخشید و چشم تمام جهان بر او دوخته شده است. آرى خمینى را مى‌گویم آن پیر جماران و آن قلب تپیده این امت و آن مجسمه تقوا و آن مرد عمل.

اى مردم بر شما سفارش مى‌کنم به خدا قسم تا آنجایى که خونتان در بدنتان جریان دارد و تا آنجایى که قلبتان مى‌تپد از او پیروى کنید که ما هر چه داریم از اوست. او بود که به ما آبرو و حیثیت داد و براى ما اسلام و قرآن و آزادى و استقلال را زنده کرد.

مردم شما را سفارش مى‌کنیم که پشتیبان روحانیت و مقامات کشور و جبهه‌هاى جنگ باشید و دلجویى کنید. از خانواده‌هاى شهدا و بر معلولان و مجروحین سرکشى کنید و براى آزادى اسرا و نابودى دشمنان اسلام دعا کنید.

خدایا تو را به حسین(ع) قسم مى‌دهیم این لیاقت را به ما بده که از رهروان راه آنان باشیم و جانمان را در راه هدف آنان (الله) هدایت نماییم‌. آرى شهادت که بالاترین کمال انسان‌هاست و آخرین کلام و پیام و آرزوى هر کسى است که پا به عرصه میدان مقدس جنگ مى‌گذارد که این میدان صحنه دیگرى از کربلاى حسین است که از حبیب‌بن‌مظاهرها تا على‌اکبرها در آن دیده مى‌شود که به خاطر استوار کردن دین مبین اسلام و پیاده شدن احکام الهى سر از پا نمی‌شناسند و براى قربانى شدن در راه هدفشان از یکدیگر سبقت مى‌گیرند.

آرى بعضى‌ها آرزو مى‌کنند که اى کاش ما هم در کربلاى حسین بودیم و او را یارى مى‌کردیم. دیر نشده ما باید خدا را شکر کنیم که در این زمان آفریده شده‌ایم که مى توانیم در کربلاى حسین زمان (خمینى ) خود شرکت کنیم و اسلام و قرآن را یارى دهیم.

باید ابرقدرت‌ها بدانند که دیگر در بین این ملت جاى ندارند و نمى توانند مثل گذشته ما را استثمار کنند. مگر تک تک ما را از بین ببرند. باز هم نمى شود چون خداوند زمین را بى‌حجت قرار نداده و باز از گوشه دیگرى نداى حق بلند می‌شود،  پس اى جهانخواران بدانید که گذشت آن زمان و دیگر بازنخواهد گشت.

ای امت حزب‌الله بیایید به پیام خون شهیدان عمل کنید که پیامشان این است که همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید و از آن با جان و دل پشتیبانى کنید و زمینه را آماده ظهور آقا امام زمان (عج) کنید.

خدایا چشم ما را به جمال نورانی‌اش منور بگردان. خدایا به احترام امام عصر (عج) تا انقلابش پیر جماران را براى این امت نگهدار. خدایا ما را در دنیا با افراد مومن و در آخرت با حسین(ع) همنشین بگردان.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول