اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشته شدن و زخمی شدن تعداد زیادی از مزدوران ائتلاف سعودی

یک منبع نظامی گزارش کرد که در تقابل میان ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور با مزدوران ائتلاف سعودی چندین نیروهای وابسته به ائتلاف از جمله چند فرمانده گردان کشته یا زخمی شدند.

کشته شدن و زخمی شدن تعداد زیادی از مزدوران ائتلاف سعودی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع نظامی در گفت‌و‌گو با وبگاه خبری شبکه «المسیره»، امروز (چهارشنبه)، گزارش کرد که تعداد زیادی از مزدوران ائتلاف سعودی از جمله چند فرمانده گردان، شامگاه سه‌شنبه، در تقابل با ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور در جبهه «ناطع» (استان البیضاء-جنوب یمن) کشته یا زخمی شدند.

این منبع امنیی همچنین گزارش کرد که ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور توانستند یک خودروی زرهی و سه ماشین آلات نظامی دیگر وابسته به ائتلاف متجاوز را منهدم کردند.

به گفته این منبع امنیتی مزدوران ائتلاف با پشتیبانی هوایی در حال پیشروی به سمت جبهه ناطع بودند که ارتش یمن با آنها مقابله می‌کند.

در همین ارتباط، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با توجه به افزایش حملات ائتلاف سعودی به استان‌های مخلتف این کشور هشدار داده بود که در صورت تکرار، این ائتلاف با پاسخ ارتش یمن مواجه خواهد شد‌ (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول