اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شورای شهری‌های اصفهان هم آمدند/ جلسات حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از برگزاری جلسات شورا به‌ صورت حضوری و غیرحضوری در وضعیت پیش‌آمده خبر داد.

شورای شهری‌های اصفهان هم آمدند/ جلسات حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود

علیرضا نصر اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کار شورا و شهرداری تعطیل‌بردار نیست، با توجه به ۳۲۰ مأموریتی که شورا و شهرداری در مدیریت شهری دارند، این کارها باید ادامه پیدا کند؛ اما این‌که به چه صورت ادامه پیدا کند با توجه به مقتضیات زمان و شرایطی که در آن قرار می‌گیریم باید تصمیم‌گیری شود و کار استمرار داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که در شورای شهر و هم شهرداری اصفهان، با صلابت و با تمام توان کارها و مأموریت‌ها را انجام می‌دهیم، ادامه داد: در شورا، کمیسیون‌های هفتگانه به‌ صورت حضوری از این هفته شروع به کار کردند و جلسات تشکیل‌شده است البته این اختیار به کمیسیون‌ها درباره‌ تشکیل جلسات به‌ صورت حضوری یا غیرحضوری به‌ صورت ویدئوکنفرانس، داده‌ شده است.

وی افزود: اکنون جلسات هم به‌ صورت حضوری و هم به‌ صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، جلساتی که به‌ صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده تقریباً اعضای کمیسیون حضور داشتند و مهمانانی که باید از شهرداری‌ها می‌آمدند به‌ صورت ارتباطی که با آن‌ها برقرار شده، توضیحات و سؤالات مطرح‌ شده توسط اعضا بررسی شده است.

نصر اصفهانی با تأکید بر این که تلاش بر این بوده که تجمع انسانی در جلسات نداشته باشیم، اضافه کرد: دنبال این هستیم اگر این روال ادامه پیدا کرد، به دلیل توصیه‌ها جلسات را به‌ صورت مجازی برگزار کنیم، به دنبال ایجاد ساز و کارهای لازم آن هستیم و اینکه اگر لازم باشد تجهیزاتی هرچه زودتر خریداری شود تا جلسات به‌ صورت غیرحضوری انجام گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: البته کمتر هم تجربه در این قسمت داریم ولی باید ورود پیدا کنیم تا اشکالات ما برطرف شود، ضمن اینکه این کار می‌تواند شیوه‌ای برای ادامه‌ کار شوراها باشد؛ فقط بحث کرونا را نداریم، بحث آلودگی هوا، رفت و شدها، استفاده‌ حداکثری از فرصت‌ها نیز مطرح است و حتی در صورتی‌ که کرونا هم برطرف شود باید به سمت هوشمندسازی جلسات شورای شهر و شهرداری برویم که مقداری ایاب و ذهاب و هزینه‌ها را کاهش دهیم.

وی در ادامه گفت: اولین جلسه‌ تلفیق بعد از عید به‌ صورت غیرعلنی دیروز از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۰ با حضور اعضا برگزار شد، در جلسه‌ امروز گزارشی در رابطه با کمیته اقتصادی کرونا و نحوه مواجه با شرایط پیش‌آمده مطرح شد و همچنین گزارشی را آقای شهردار و معاون اقتصادی وی دادند؛ از مباحث دیگر در رابطه با نحوه ادامه کار شورا بود که موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت گزارشی را آقای جوادی در رابطه با آخرین وضعیت کرونا در شهر اصفهان داشتند.

نصر اصفهانی با بیان این که جلسه علنی شورای شهر اصفهان در روز یکشنبه‌ هفته‌ آینده به‌ صورت حضوری برگزار خواهد شد، ادامه داد: دلیل این تصمیم این است که ببینیم آن روز سیاست‌های دولت و ستاد کرونای اصفهان به چه سمت و سویی خواهد بود و با توجه به شرایط جدیدی که در آن قرار می‌گیریم در مورد ادامه‌ برگزاری جلسات که به‌ صورت حضوری یا غیرحضوری باشد اتخاذ تصمیم می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان اظهار کرد: دنبال این هستیم هفته‌ آینده یک نشست مطبوعاتی به‌ صورت ویدئوکنفرانسی داشته باشیم کاری که قبل از عید قرار بود انجام دهیم ولی به خاطر شرایطی که پیش آمد به تأخیر افتاد؛ دوستان روابط عمومی در حال پیگیری آن برای هفته‌ آینده هستند و گفت‌وگویی پیرامون مسائل سال گذشته و بحث‌هایی که امسال داریم و پاسخگویی به سؤال خبرنگاران در آن انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول