اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مرادی: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دارای روحیه استفاده از خرد جمعی است

نماینده مردم قروه در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: او دارای روحیه استفاده از خرد جمعی است و سلسله مراتب مدیریتی را در طول سال‌ها مرحله به مرحله طی کرده و رشد سرطانی نداشته است.

مرادی: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دارای روحیه استفاده از خرد جمعی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی محمد مرادی نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 20 فروردین) مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اظهار داشت: آقای خاوازی انسانی متعهد و توانا برای وزارت جهاد کشاورزی و مناسب این پست است.

وی افزود: وزیر پیشنهاد‌ی جهاد کشاورزی ولایتمدار بوده و از سلامت نفس بالایی برخوردار است، ضمن این که او فردی دلسوز و فاقد حب و بغض است.

نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سوابق مدیریتی وزیر پیشنهاد‌ی جهاد کشاورزی نشان دهنده روحیه خرد جمعی او و استفاده از نظرات کارشناسی است، ضمن این که آقای خاوازی هیچ گاه به دنبال کسب منافع شخصی نبوده است.

وی اظهار داشت: آقای خاوازی سلسله مراتب مدیریتی را‌‌‌ در طول سال‌ها و مرحله به مرحله طی کرده و رشد سرطانی نداشته است.

مرادی از نمایندگان خواست به حق شهادت داده و نظر جناحی و گروهی را کنار بگذارند و ادامه داد: زیرا اگر آقای خاوازی شایستگی لازم را نداشت بنده در اینجا از ایشان حمایت نمی کردم زیرا او شایستگی تصدی این وزارت خانه را داراست. 

نماینده مردم قروه اظهار داشت: آقای خاوازی را در وزارت جهاد کشاورزی به عنوان بنیان‌گذار نظام نوین می شناسند؛ وی فردی با تخصص مرتبط و جوان و کارآمد است. 

مرادی گفت: سوابق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی نشان می دهد انتخاب وی مبتنی بر شایسته سالاری بوده است و امیدوارم شاهد ارتقای این وزات خانه با تصدی‌گری وی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول