اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تولید روزانه 2500 ماسک در کارگاه نیروی انتظامی فارس

روزانه ۲۵۰۰ ماسک در کارگاه جهادی نیروی انتظامی فارس تولید می شود .

تولید روزانه 2500 ماسک در کارگاه نیروی انتظامی فارس

به گزارش خبرنگار فارس از شیراز معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان فارس  اظهارداشت :روزانه دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک با مشارکت فعالین عرصه های جهادی، تولید و تحویل مجاری توزیع میگردد.
 سرهنگ احمد ایزدی در بازدید فرمانده انتظامی استان فارس، مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز، عبدالمحمد طاهری عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز از کارگاه جهادی تولید ماسک این نیرو افزود: بر اساس تدابیر اتخاذ شده سردار فرمانده انتظامی استان فارس و پیرو مصوبه ای در جلسه قرارگاه بهداشت و درمان این نیرو کارگاه تولید ماسک به منظور توزیع و تولید در راستای مقابله با ویروس تهاجمی کرونا راه اندازی گردید 

 ایزدی افزود: این مرکز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره کل صمت استان فارس در محل سالن تیراندازی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی راه اندازی و هم اکنون با مشارکت نیروهای جهادی روزانه دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک  توسط جهادگران تولید می شود.

 به گفته این مسئول پیشرفت و توفیق در این عملیات با مشارکت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز و حضور خیرین و نیز مشارکت اداره کل فنی حرفه ای استان فارس میسر بوده است.

وی ادامه داد:در این راستا تعداد ۱۵ دستگاه چرخ صنعتی و هشت دستگاه چرخ نیمه صنعتی در محل مستقر و نیز تدابیر برای تهیه مواد اولیه لازم اتخاذ گردیده است .

  معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان فارس اضافه کرد: نیروهای فعال در این عملیات جهادی در دو شیفت کاری به صورت موثر در حال تولید ماسک می باشد که پس از طی مراحل ضدعفونی توسط بهداری نیروی انتظامی فارس بسته بندی و آماده توزیع می گردد .
ایزدی افزود :استقبال ازاین حرکت جهادی به حدی است که افراد متقاضی می‌بایست ثبت نام  تا طی برنامه‌ریزی به عمل آمده در شیفت های کاری نسبت به فعالیت آنان اقدام گردد.

عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با اشاره به ویژگیهای ممتاز خیرین و کارهای داوطلبانه، نیز گفت:خیرین انسان های موقعیت شناس هستند، با توجه به نیاز جامعه که امروز مقابله با این ویروس منحوس است وارد میدان عمل شده اند و نیازهای درمانی و مایحتاج مردم از قبیل ارزاق ، پوشاک و غیره را تامین می‌کنند.

عبدالمحمد طاهری از خیرین در همین راستا حل مشکلات مردم و ادامه فعالیتهای مشابه را خواستار شد.

انتهای پیام/981008

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول