اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فارس من| مصاحبه دکتری مهم تر از آزمون کتبی است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه مصاحبه دکتری مهم تر از امتحانی است که به صورت آزمون کتبی دانشجو ارائه می کند، گفت: صحبت و گفت و گو تیم بررسی کننده امری حیاتی و واجب است و باید این کار انجام شود.

فارس من| مصاحبه دکتری مهم تر از آزمون کتبی  است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مردم در سامانه فارس من درخواست حذف مصاحبه کنکور دکترا را مطرح کرده‌اند.

خبرنگار فارس این سوژه را پیگیری کرده است.

یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در گفت و گو با خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در این رابطه با بیان اینکه دانشجویان تحصیلات تکمیلی علی الخصوص دوره دکترا باید با دو شاخص انتخاب شوند، ادامه داد:عضو هیات علمی ما در داخل دپارتمان در چه زمینه ی تحقیقاتی برای کشور کار می کند و با کدام بخش صنعتی کار انجام می دهد و برای توسعه و پیشرفت آن بخش صنعتی کار عملی می کند.

 

وی ادامه داد:بنابراین دانشجویی را انتخاب می کنیم که توانایی و استعداد و قابلیت‌ متناسب با این کاری باشد که ما در حال انجام آن هستیم. 

*مصاحبه تیم بررسی کننده با دانشجو دکتری امری حیاتی و واجب است

فتح الهی خاطر نشان کرد: بررسی رزومه دانشجو، بیوگرافی دانشجو، سوابق تحصیلی و پژوهشی و به علاوه صحبت و گفت و گو تیم بررسی کننده با دانشجو دکتری امری حیاتی و واجب است و باید این کار را انجام دهیم.

*مصاحبه دکتری مهم تر از  آن امتحانی است که به صورت آزمون کتبی دانشجو ارائه می کند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس یاد آور شد: مصاحبه دکتری مهم تر از آن امتحانی است که به صورت آزمون کتبی دانشجو ارائه می کند.

وی با تاکید بر اینکه مصاحبه بخش بسیار مهمی است که کمک می کند اولا دانشجو در موقعیت خاصی قرار بگیرد و از استعداد خود برای پیشرفت کشور استفاده کند و دوما چون عضو هیات علمی برای بخش صنعتی کار می کند دانشجو می تواند از محل آن پروژه حقوقی دریافت کند و در مقابل کاری انجام می دهد و عضو هیات علمی می تواند تعهدات پژوهشی خود را در آن صنعت به خوبی انجام دهد بنابراین یک کار بسیار مهم است. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول