اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طراح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور: قرنطینه هراسی نکنیم

طراح طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور با بیان اینکه نباید قرنطینه هراسی کنیم، گفت: دولت باید در دوگانه حفظ جان ملت و عدم آسیب پذیری اقتصادی کشور سلامت مردم را دنبال کند.

طراح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور: قرنطینه هراسی نکنیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالکریم حسین زاده طراح طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور امروز (سه شنبه 19 فروردین) جلسه علنی گفت: برای قرنطینه کشور غفلت چند هفته‌ای کرده‌ایم.

وی افزود: سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است کشورهایی که قرنطینه را جدی نگیرند با موج دوم شیوع کرونا مواجه خواهند شد.

طراح طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور تصریح کرد: نباید در کشور قرنطینه هراسی کنیم هر چند می‌دانیم تحریم‌ها بر کشورمان تأثیر گذاشته است.

حسین زاده از دولت خواست که در دوگانه حفظ جان ملت و عدم  آسیب پذیری اقتصاد کشور، سلامت مردم را‌‌‌ دنبال کند.

حسین‌زاده خطاب به نمایندگان گفت: شما یک ماه است که درون خود گریه کرده و احساس می‌کنید که باید کاری انجام دهید ولی ما امکان و اختیار مداخله در تصمیمات کشور را نداریم.

وی با بیان اینکه بارها درخواست قرنطینه کردیم افزود: در گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس آمده بود که در قم و گیلان غفلت چند هفته‌ای کردیم.

حسین‌زاده گفت: ۸۰ نماینده این طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور را امضا کرده‌اند؛ ما می‌توانیم از ظرفیت‌های اصل ۷۹ قانون اساسی استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: ما بین دوگانه تست گسترده در کره جنوبی و قرنطینه در چین هیچ‌ کدام را انتخاب نکردیم و در مواجهه با این موضوع سردرگم بودیم. 

وی خاطرنشان کرد: از مجلس فعلی ۴۰ روز باقی‌مانده و ما برای حفظ جان ملت و حفظ جان پرستاران باید کاری انجام دهیم ضمن اینکه با از دست دادن پرستاران نمی‌توانیم فقط احساس تاسف کنیم بلکه باید کاری هم انجام دهیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول