اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کمک ۵ میلیارد ریالی بخش تولید و توزیع سقز به نیازمندان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز از کمک 5 میلیارد ریالی اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان به نیازمندان خبر داد.

کمک ۵ میلیارد ریالی بخش تولید و توزیع سقز به نیازمندان

بهنام میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار داشت: در راستای پیشگیری از کرونا و حفظ سلامت شهروندان، اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی بیش از 5 میلیارد ریال در  قالب کمک‌های نقدی، غیرنقدی و کالایی به کمپین‌ها، خانواده‌های آسیب‌دیده، هلال احمر، شبکه بهداشت و مراکز درمانی اهدا کرده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز با تقدیر از این تلاش‌های انسان‌دوستانه، افزود: این اقدامات واحدهای تولیدی و اتحادیه‌های مختلف صنفی و صنعتی ارزشمند بوده و جای تقدیر دارد و بنده صمیمانه از این حس نوع‌دوستانه این مجموعه ارزشمند سپاسگزارم.

وی یادآور شد: کمک‌های اصناف، واحدهای تولیدی و صنعتی بر اساس اعلام این مجموعه خدمتگزار، همچنان تداوم خواهد داشت و به تناسب شرایط و نیاز اقدامات انجام می‌شود.

میرزایی همچنین گفت: دو واحد تولیدی در شهرستان سقز در زمینه تولید ماسک از همان روزهای اول به صحنه آمدند و با تغییر خط تولید و به صورت رایگان انواع ماسک تولید و توزیع کردند.

وی ادامه داد: دو واحد تولیدی دیگر نیز در زمینه تولید محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست با مجوز صنعت، معدن و تجارت، مشغول فعالیت هستند که نه تنها نیاز شهرستان سقز بلکه نیاز چند شهرستان دیگر را نیز تامین می‌کنند.

وی عنوان کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تازگی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت از کمک واحدهای بزرگ مجموعه واحدهای تحت نظارت وزارت متبوع برای تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز بهداشتی و تلاش تولیدکنندگان و صنعتگران کشور قدردانی کرده است.

گفتنی است، تاکنون تعداد 52 نفر در شهرستان سقز به علت کرونا یا مشکوک به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول