اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طرح فاصله گذاری اجتماعی تا اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین ماه آغاز شده تا اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ادامه دارد.

طرح فاصله گذاری اجتماعی تا اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین،  سرهنگ علی سلیمانی در حاشیه نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۵ نقطه از شرق استان تهران با حضور ماموران پلیس راه، راهور و انتظامی در حال اجراء است.

 وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی از جمعه هشتم فروردین آغاز شده، افزود: این طرح قرار است  فعلا تا پایان فروردین  ماه تداوم یابد و پلیس به عنوان مجری اجرای آن، قاطعانه عمل خواهد کرد.

سرهنگ سلیمانی با تاکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا اولویت اول کشور در روزها و هفته های جاری است، گفت: همه ما در این خصوص مسئول و موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

رئیس پلیس شرق استان تهران، غلبه بر کرونا و مهار و کنترل این بیماری را نیازمند مشارکت جمعی آحاد مختلف مردم دانست و گفت: تا زمانی که عموم شهروندان، مسئولان را در اجرای طرح های مقابله ای همراهی نکنند نمی توان کار خاصی از پیش برد.
 
وی در پایان از همکاری و همراهی اکثر مردم با پلیس در راستای اجرای طرح های فاصله گذاری اجتماعی و همچنین ممنوعیت های ایجاد شده طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین برای حضور در تفرجگاه ها قدردانی و ابراز امیدواری کردکه این طرح به قوت خودش باقی بماند تا  به زودی شاهد کنترل و مهار کرونا باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول