اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

زندانیان به مرخصی رفته‌ قرنطینه می شوند

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: زندانیانی که به مرخصی رفته‌اند، ابتدا در محل‌های پیش‌بینی شده قرنطینه می‌شوند و پس از دریافت گواهی سلامت وارد زندان خواهند شد.

زندانیان به مرخصی رفته‌ قرنطینه می شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‎ها با اشاره به تأثیر تعیین کننده اعطای مرخصی به زندانیان در تأمین سلامت زندان‎ها در ایام شیوع ویروس کرونا، به تشریح اقدامات سازمان متبوعش در حفظ بهداشت و سلامت زندانیان پرداخت.

وی از خدمات کارکنان سازمان زندان‎ها به‎صورت ویژه تقدیر کرده و افزود: همکاران ما در سازمان زندان‎ها به‎صورت جهادی و شبانه‎روزی در تلاش هستند تا این بیماری وارد زندان‎ها نشود که این تلاش‎ها به بهای به خطر افتادن سلامتی بسیاری از آنها بوده است.

رئیس سازمان زندان‎ها همچنین از تدوین دستورالعملی برای نحوه بازگشت زندانیان از مرخصی خبر داد که بر اساس آن با همکاری وزارت بهداشت، زندانیان ابتدا در محل‎های پیش‎بینی شده برای قرنطینه مستقر می‎شوند و پس از دریافت گواهی سلامت وارد زندان خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول