اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

447 دستگاه خودرو در استان کرمانشاه توقیف و اعمال قانون شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از اعمال قانون 447 دستگاه خودرو از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان روز 17 فروردین‌ماه خبر داد.

447 دستگاه خودرو در استان کرمانشاه توقیف و اعمال قانون شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌الله شیری امروز در جمع اصحاب رسانه از اعمال قانون 447 دستگاه خودرو متخلف در استان از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان روز 17 فروردین‌ماه خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد خودرو 121 دستگاه توقیف فیزیکی و 326 دستگاه نیز توقیف سیستمی شده‌اند.

ویبا بیان اینکه این دسته از خودروها علاوه بر توقیف مبلغ 5 میلیون ریال نیز جریمه شدند، تصریح کرد: در راستای مصوبه ابلاغی توقیف خودروهایی که توقیف سیستمی شده‌اند در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: برخی خودروها که حتی در استان های دیگر توقیف سیستمی شده‌اند به محض رویت در ترددهای شهری و برون شهری توسط کارکنان پلیس راهور وسایر واحدهای انتظامی توقیف می‌شوند.

شیری یادآوری کرد: خودرو هایی که توقیف سیستمی  ویا توقیف فیزیکی شده‌اند برابر مقررات باید یک‌ماه در پارکینگ متوقف باشند.

وی اظهار داشت: مالکان این دسته از خودروها به هیچ عنوان قبل از انقضاء واتمام مهلت یک‌ماهه جهت ترخیص خودرو به پلیس راهور و ستادهای ترخیص مراجعه نکنند.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول