اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حجم سفرها و ترددها کنترل شود بستری‌ها کاهش می‌یابد

سخنگوی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان اصفهان گفت: کنترل ترددها را تا 23 فروردین با قوت و قدرت مثل 12 و 13 فروردین ادامه می‌دهیم.

حجم سفرها و ترددها کنترل شود بستری‌ها کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت غلامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  به دستور استاندار اصفهان به کاشان سفر کردیم تا در جلسه ستاد پیشگیری با کرونا مشکلات کاشان و آران و بیدگل را بررسی کنیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه کاشان و آران و بیدگل در خط مقدم کرونا بودند اقدامات ویژه را باید برای این دو شهرستان عملیاتی کنیم.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان اصفهان با اشاره به اینکه افزایش مصرف آب متوسط در استان بیش از ۱۸ درصد و در کاشان بیش از ۲۰ درصد است و قطعا با بحران خاصی در ماه آینده روبه رو خواهیم شد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید مشکل را برای یک دوره شش ماهه و تا پایان شهریور بخصوص تیر و مرداد حل کنیم.

وی  با اشاره به اینکه یکی از مسایل مهم بهداشت عمومی بحث آب است، گفت: اگر نتوانیم آب شرب و بهداشت مردم را تامین کنیم با توجه به تاکیدات بهداشت درمان در خصوص بهداشت فردی با مشکلات جدی روبه رومی شویم.

غلامی ادامه داد: آب مورد نیاز کاشان از محل زایندرود که به میزان ۶۵۰ لیتری که تعهد تامین داده بودیم را با توجه به وضعیت چاه‌ها و اینکه ۲۴ ساعت امکان برداشت نیست، به ۷۰۰ لیتر رسانده و برنامه‌ریزی خواهیم کرد ظرف دو هفته آینده این مشکل آب را تا سقف ۷۰۰ لیتر در ثانیه برای کاشان و آران و بیدگل و روستاهای منطقه تامین کنیم.

سخنگوی ستاد کرونا در استان اصفهان با اشاره به اینکه در جلسه ستاد در تهران مصوب کردیم که کنترل ترددها را تا ۲۳ فروردین با قوت و قدرت مثل ۱۲ و ۱۳ فروردین ادامه بدهیم، گفت: پیش‌بینی ما این است که به لحاظ تعطیلی آخر هفته و نیمه شعبان تجمعات زیادی داشته باشیم.

وی گفت: برای جلوگیری از حجم سفرها ایستگاه کنترل سلامت با حضور فعال بسیج، نیروی انتظامی، هلال اهر، پلیس راه، پلیس راهور، ارتش و اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای مجدا با همان قوت قدرت و شدت فعال می‌کنیم و سعی می‌کنیم کنترل‌ها مثل ۱۲ و ۱۳ فروردین باشد.

غلامی در ادامه به کمبودهایی که برای کاشان و آران بیدگل وجود دارد اشاره کرد و گفت: در بخش‌های مختلفی که نیاز شهرستان بود به خصوص بسته‌های معیشتی با فرماندار کاشان و اتاق اصناف اصفهان هماهنگ کردیم حدود ۵۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی و درمانی تا فردا تحویل بدهیم تا بین خانواده‌های نیازمند توزیع بشود.

انتهای پیام/۶۳۰۱۸/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول