اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع ۱۰۰۰ بسته بهداشتی بین کادر درمان شاهرود/ یاری بسیج به ما روحیه داد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: یک هزار بسته بهداشتی برای کارکنان دانشگاه و بیمارستان‌ها با همکاری بسیج جامعه پزشکی تهیه و به آنها اهدا شد.

توزیع ۱۰۰۰ بسته بهداشتی بین کادر درمان شاهرود/ یاری بسیج به ما روحیه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، رضا چمن پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تشکر از مجموعه سپاه و بسیج اظهار کرد: بسیجیان جدی‌تر از ما وارد شدند و مجموعه بسیج جامعه پزشکی که از خود ماست، تلاش زیادی کرد؛ سپاه و بسیج همراه و همگرا با مجموعه علوم پزشکی بوده است.

وی بیان کرد: برآیند این اتفاقات، تزریق روحیه جهادی و ایثار به جامعه بوده و ایفای نقش سپاه و بسیج برای مجموعه پزشکی برکت و حرکت داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: تلاش بسیجیان ما را از فضای معمول کاری خارج کرد و روحیه داد و باعث شد تا همه همکاران ما با زاویه متفاوتی از بهداشت و درمان به قضیه نگاه کنیم.

چمن بیان کرد: شرایط بهداری و رزمی دوران جنگ و خط مقدم برایمان تعریف شد و بدون تعارف، با حضور سپاه و بسیج نوع نگاه‌ها تغییر کرد و حمایت از ما تکلیف را سنگین‌تر کرده است.

وی با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا، با تقدیر از عموم مردم و مسؤولان و اصحاب رسانه، به تهیه پک‌های بهداشتی برای کارکنان درمانی شهرستان شاهرود اشاره و اظهار کرد: یک هزار بسته بهداشتی برای کارکنان دانشگاه و بیمارستان‌ها با همکاری بسیج جامعه پزشکی تهیه و به آنها اهدا شد؛ چراکه این افراد و خانواده‌های آنان در معرض مستقیم این ویروس هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تماس با ۱۲ هزار نفر از افرادی که مستقیم با مبتلایان ویروس کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی تماس داشته‌اند و پیگیری سلامت و رعایت بهداشت آنها خبر داد.

در پایان این دیدار، لوح تقدیر فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و کارکنان و ریاست بیمارستان امام حسین (ع) و کارکنان در راستای مقابله با ویروس کرونا به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/74036/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول