اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اخذ هزینه اضافی از برخی خانواده‌های اموات کرونایی!/ شهرداری: پس می‌دهیم

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه اخذ هزینه اضافی از خانواده اموات کرونایی مصوبه نداشته است، گفت: هزینه‌های اضافی اخذ شده بازگردانده می‌شود.

اخذ هزینه اضافی از برخی خانواده‌های اموات کرونایی!/ شهرداری: پس می‌دهیم

حبیب‌الله ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در توضیح اخذ هزینه اضافی از خانواده برخی از اموات کرونایی اظهار کرد: هزینه دفن اموات کرونایی با اموات عادی یکسان بوده و چنانچه خانواده‌هایی که هزینه مازاد در این باره پرداخت کرده‌اند، برای دریافت هزینه مابه‌التفاوت می‌توانند به مدیریت آرامستان مراجعه و هزینه اضافی را دریافت کنند.

سرپرست شهرداری زنجان در توضیح بیشتر این موضوع گفت: فقط در چند مورد اتفاق افتاده است که به علت تغییر مکان آرامستان و همچنین زیاد بودن عمق قبور اموات کرونایی و با توجه به اینکه این اموات باید در عمق  دو متری دفن شوند، از خانواده‌های یک سری از اموات هزینه اضافی به خاطر این موضوع و همچنین اقلام بهداشتی دریافت شده بود.

وی با اشاره به اینکه اخذ وجه اضافی از خانواده اموات کرونایی مصوبه نداشت و تأکید ما هم این بوده است که هزینه‌های اموات کرونایی با سایرین هیچ تفاوتی نداشته باشد، تصریح کرد: از همین رو طبق اطلاعیه‌ای اعلام شده است که خانواده‌هایی که مبلغ اضافی پرداخت کرده‌اند با مراجعه به مدیریت آرامستان این وجوه اضافی را دریافت کنند.

یگانه قیمت حدودی کفن و دفن در زنجان را یک میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد و گفت: از خانواده اموات کرونایی بیش از این مبلغ گرفته شده است که تأکید کردیم عودت داده شود.

گفتنی است، در پی تکمیل ظرفیت مزار بالا و پایین شهر زنجان و با شیوع کرونا ویروس در زنجان، از اسفندماه سال قبل اموات در آرامستان شهرداری زنجان دفن می‌شوند.

طبق هماهنگی به عمل آمده اموات کرونایی در قطعه‌ای جداگانه از اموات عادی و طبق پروتکل‌های بهداشتی دفن می‌شوند تا از شیوع کرونا ویروس جلوگیری شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول