اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پویش شکرانه سلامت در زنجان راه‌اندازی شد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان از راه‌اندازی پویش شکرانه سلامت در زنجان خبر داد و گفت: وظیفه همه ما در شرایط حساس کنونی خدمت به بندگان خداست.

پویش شکرانه سلامت در زنجان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی عصر امروز در نخستین جلسه پویش مردمی سلامت اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن برخی افراد آبرومند نیاز مالی پیدا کرده‌اند که لازم است با استفاده از ظرفیت‌های موجود به آنها کمک شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به راه‌اندازی پویش مردمی شکرانه سلامت برای کمک به نیازمندان اشاره و تصریح کرد: وظیفه همه ما در شرایط حساس کنونی خدمت به بندگان خداست و مراکز نیکوکاری کمیته امداد پایگاه‌های خوبی در این زمینه به شمار می‌روند.

وی از فعالیت 89 مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و اضافه کرد: هرکدام از این مراکز می‌توانند با همکاری ائمه جماعت فعال و جوان تعدادی از مساجد محل را در این کار مشارکت داده و با شناسایی نیازمندان محل  با استفاده از تجربیات کمیته امداد، معتمدین، متدینین  و پایگاه‌های بسیج  به کمک افراد نیازمند بشتابند.
خاتمی با قدردانی از راه‌اندازی پویش مردمی شکرانه سلامت این طرح را ماندگار توصیف کرد و گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این پویش گام مهمی در کمک به نیازمندان برداشته شود.

گفتنی است، شماره کارت مجازی 6037-9911-9952-1133 و شماره حساب 0108640425009 نزد بانک ملی شعبه میدان بار زنجان به این امر خداپسندانه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول