اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

درب‌های حرم مطهر رضوی تا آخر فروردین بسته می‌ماند/ تصمیمات بعدی متعاقبا اعلام می‌شود

هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته، درب‌های حرم مطهر رضوی بسته شد و طبق گفته مسؤولان، تا پایان فروردین تصمیمی برای بازگشایی نیست و در جلسات آینده برای آن تصمیم‌گیری می‌شود.

درب‌های حرم مطهر رضوی تا آخر فروردین بسته می‌ماند/ تصمیمات بعدی متعاقبا اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با گسترش ویروس کرونا در کشور و شیوع روزافزون آن، برای حفظ جان مردم، در اسفند ماه سال گذشته طرح توقف موقت حضور زائران در حرم مطهر رضوی رقم خورد و اجرایی شد.

این طرح با ادامه دار بودن شیوع بیماری کرونا همچنان اجرا می‌شود و سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی امروز اعلام کرد: تاکنون هیچ گونه تصمیم جدیدی برای بازگشایی حرم مطهر رضوی گرفته نشده است.

سید مهدی رضوی کیا خاطرنشان کرد: برای ادامه اجرای مصوبه توقف موقت حضور زائران در حرم مطهر رضوی، تابع تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا هستیم و هرگونه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری جدید در این زمینه نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز امروز برگزار شد و حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، در این جلسه اظهار کرد: «راجع به اماکن مقدسه گفتم و تأکید کردم که این اماکن مقدسه فعلاً تا آخر فروردین مثل سابق تعطیل می‌ماند و اینکه برای ۳۰ فروردین به بعد چه خواهد شد، تصمیمی است که در جلسات آینده اتخاذ می‌کنیم و ۲۴ فروردین جلسه بعدی ما خواهد بود.»

بنابراین هنوز برنامه مشخصی برای بازگشایی حرم مطهر رضوی وجود ندارد و باید دید موج شیوع کرونا تا چه زمانی ادامه می‌یابد. 

انتهای پیام/ 70061/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول