اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تولید ماسک و لباس ایزوله توسط بانوان جهادگر+ عکس

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه از کارگاه‌های تولید ماسک و لباس ایزوله که توسط بانوان جهادی اداره می‌شود، بازدید کردند.

تولید ماسک و لباس ایزوله توسط بانوان جهادگر+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، مهدی ابرقویی فرمانده و حجت‌الاسلام حسین گلچهره مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه از دو کارگاه تولید ماسک و لباس ایزوله (ویژه کادر درمان بیمارستان خاتم‌الانبیاء) بازدید و از تلاش‌های آنان قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام گلچهره ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: تلاش‌های جهادی بانوان و پشتیبانی آنان از رزمندگان خط مقدم مبارزه با کرونا، علاوه بر تأمین نیازهای آنان موجب افزایش روحیه و تلاش مضاعف کادر درمان برای غلبه بر این ویروس منحوس است.

در ادامه مهدی ابرقویی ضمن گرامیداشت یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که همیشه و در همه حوادث کشور پا به پای سایر نیروهای بسیجی به مردم خدمت می‌کرد، گفت: روزی رزمندگان و در مقابل دشمن بعثی اسلحه در دست از سرزمین و ناموس خود دفاع می‌کردند و امروز همسران و دختران آنان در جبهه مقابله با کرونا، از مدافعان سلامت پشتیبانی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، تصریح کرد: در وضعیت حساس کنونی که در شهرستان با کمبود ماسک مواجه هستیم، خواهران بسیجی گروه‌های جهادی و حوزه‌های مقاومت خواهران با دوخت ماسک دست‌دوز و روپوش‌های بهداشتی و پخش کردن رایگان آن میان شهروندان و کادر درمان بیمارستان، به کمک آن‌ها شتافتند تا بگویند همه باهم در کنار هم ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

رحیمه اسحاقی مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها که مراحل دوخت ماسک در کارگاه وابسته به این موسسه انجام می شود اظهار کرد: روزانه سه هزار ماسک توسط بانوان خیاط جهادگر تولید می شود که در حال حاضر 53هزار عدد از این ماسک ها و همچنین بیش از هزار عدد لباس ایزوله بیمارستان، استریل و در شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/90027/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول