اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نخبگان جوان سمنان ایده‌های نوآورانه خود را به بسیج ارائه دهند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از نخبگان جوان استان سمنان دعوت کرد تا ایده‌های نوآورانه خود را برای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات شبانه‌روزی بسیج ارائه دهند.

نخبگان جوان سمنان ایده‌های نوآورانه خود را به بسیج ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی ظهر امروز با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی‌اکبر (ع)، دردانه جوانان بنی‌هاشم و الگوی ایثار، رشادت و شهادت که به نام روز جوان نام‌گذاری و مزین شده است، به همه جوانان پرشور و شعور، متعهد، آگاه، امیدآفرین و پیشرو در عرصه‌های مختلف استان سمنان اظهار کرد: «جوانان» به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه هر جامعه‌ای، آینده‌ساز و زمینه‌ساز اعتلا و پویایی آن جامعه هستند و آنگاه که نیروی ایمان و تعهد با نیروی فکر و تلاش جوان در هم می‌آمیزد، فتح قله‌های تعالی را ممکن می‌سازد.

وی بیان کرد: جوانان ایرانی در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی نشان داده‌اند علی‌رغم همه کاستی‌ها، با الگو گیری  از  حضرت علی‌اکبر (ع) به‌عنوان یک جوان آگاه، بابصیرت و ولایت‌مدار  همواره در عرصه‌های مختلف حضوری آگاهانه و هوشمندانه، پرشور و بانشاط دارند که باید آن را ارج نهاد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: جوانان مؤمن، متعهد و انقلابی ایران اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف و میادین گوناگون با اطاعت محض از ولی‌فقیه زمان نشان داده‌اند  هیچ محدودیت و تهدیدی نمی‌تواند مانع خواست و اراده پولادین آنان در مسیر رشد و بالندگی‌شان شود.

دامغانی بیان کرد: این واقعیت به‌خوبی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، دوران هشت سال جنگ نابرابر تحمیلی و موفقیت‌های مختلفی که جوانان این سرزمین علی‌رغم تهدیدات و تحریم‌های ظالمانه استکبار در عرصه پزشکی، نظامی، هسته‌ای و مانند آن به دست آورده‌اند، به‌خوبی برابر چشمان بهت‌زده جهانیان به اثبات رسیده است.

وی تصریح کرد: اینک یکی از چهار نقطه اصلی در بیانیه گام  دوم انقلاب که مورد تأکید ولی امر مسلمین جهان بوده، موضوع «جوان مؤمن انقلابی» است؛ آنجا که می‌فرمایند: «عظمت نقش نیروی جوان متعهد باید مورد توجه قرار گیرد؛ جوانی که احساس تعهد کند،‌ احساس مسؤولیت کند... این حرکت طبعاً با محوریت جوان متعهد است؛ جوان‌های متعهد، محور این حرکتند».

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: بر اساس تأکید صریح مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پنجمین دهه حیات خود، برای ادامه این راه روشن، نیاز به خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی دارد و رکن اصلی و محور این جهاد بزرگ را جوانان شکل می‌دهند و نقش این قشر پویا در کشورمان بسیار پررنگ است.

دامغانی گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جوانان شهید انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت و تبریک اعیاد شعبانیه و روز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع)، جوان رعنای اباعبدالله الحسین (ع) و روز جوان، از نخبگان جوان استان سمنان دعوت می‌کنم که ایده‌های نوآورانه خود را برای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات شبانه‌روزی بسیج ارائه دهند.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول