اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

فخاری: حناچی فکر گرفتن اعتبارات لازم برای تهران از ستاد مقابله با کرونا باشد

عضو شورای اسلامی شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: از شما می خواهم با توجه به حضور در ستاد ملی مقابله با کرونا موضوع اختصاص اعتبارات لازم به شهر تهران را پیگیری کنید.

فخاری: حناچی فکر گرفتن اعتبارات لازم برای تهران از ستاد مقابله با کرونا باشد

الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری پیش از دستور گفت: این بیماری خانواده های بسیاری را عزادار کرده است و تجربه ای متفاوت از هر بیماری را برای ما رقم زده است.

وی ادامه داد: از مردم هم تقدیر می کنم و هم به برخی از عزیزان تذکر می دهم که اینقدر با سخنانشان مردم را تحقیر نکنند و به آنها طعنه و تحقیر نزنند زیرا این مردم با برخی مشکلات گرفتار و درگیر هستند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: نباید امروز مردم را تحقیر کنیم زیرا مردم امروز با برخی از مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و نمی توان خیلی راحت به آنها گفت که بنشینند در خانه.

وی همچنین در تذکری به ستاد مقابله با کرونا گفت: تذکرم به این عزیزان این است که باید به شوراهای شهر توجه بیشتری شود و یادمان باشد که این بخش از جامعه می تواند به جریان تصمیم گیری کمک بهتری کند.

فخاری همچنین به شهردار تهران تذکر داده و گفت: توقع داریم شما با توجه به حضور در ستاد ملی کرونا برای رفع نیازهای شهر تهران و همچنین جذب بودجه های مورد نیاز تلاش بیشتری کنید.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در قوانین بالا دستی اختیاراتی برای شورای شهرها و مدیران شهری در نظر گرفته شده است که آقای حناچی می تواند از آن استفاده کرده و سهم شهر تهران از منابع را پیگیری ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: همه می دانیم که کرونا حتما هزینه سنگینی را به شهر تهران از نظر بودجه و درآمدها وارد خواهد کرد که اگر امروز حناچی به فکر تخصیص اعتبار از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا نباشد در آینده نزدیک با مشکلات جدی مواجه می شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول