اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

واکنش مدیرکل آموزش و پرورش البرز به انتقاد نماینده ولی فقیه/دانشگاه فرهنگیان قابل واگذاری نیست

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: خدمات دانشگاه فرهنگیان قابل واگذاری به دانشگاه دیگری نیست و ما نیز مخالف این موضوع هستیم.

واکنش مدیرکل آموزش و پرورش البرز به انتقاد نماینده ولی فقیه/دانشگاه فرهنگیان قابل واگذاری نیست

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: واگذار کردن خدمات دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور برای ما غیر قابل قبول و جبران است و طبق صحبت‌های نماینده ولی فقیه در استان البرز ما نیز مخالف این موضوع هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یکی از ارکان مهم آموزش و پرورش در اصل ترتیب نیروی انسانی است، بیان کرد: کلیات موضوع هنوز برای ما مشخص نشده است اما دانشگاه فرهنگیان مهمترین رکن آموزش نیروی فرهنگی کشور به شمار می آید و سعی در تربیت نیروی شایسته دارد.

وی دانشگاه فرهنگیان را دانشگاه مادر و مرجع برشمرد و اضافه کرد: خدمات این دانشگاه قابل واگذاری به دانشگاه دیگری نیست، و ما نیز مخالف این موضوع هستیم و البته بعید است با دید اقتصادی خدمات این دانشگاه در سطح کشوری به دانشگاه دیگری واگذار شود.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول