اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فعالیت ۱۰ کارگاه تولید اقلام بهداشتی در عسلویه/ جهاد شبانه روزی مدافعان سلامت

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه گفت: سپاه عسلویه تا نابودی کامل ویروس کرونا در کنار مردم است.

فعالیت ۱۰ کارگاه تولید اقلام بهداشتی در عسلویه/ جهاد شبانه روزی مدافعان سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، مهدی حسن‌زاده در بازدید از ایستگاه ایست و بازرسی ورودی شهرهای نخل تقی و عسلویه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در شهرستان برای مهار کرونا، اظهار داشت: تنها راه مقابله با این بیماری منحوس، رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه است و سپاه عسلویه نیز تا نابودی کامل ویروس کرونا در کنار مردم هست

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه گفت: سپاه و بسیج از بطن ملت است و همواره تکلیفش خدمتگزاری صادقانه بوده و مردم آسوده باشند که ستون‌های محکم انقلاب مقتدرانه و با روحیه جهادی همچون هشت سال دفاع مقدس، در مقابل همه پیش‌آمدها نظیر این ویروس منحوس، در میدان عمل حاضر بوده و تا شکست و ریشه‌کنی آن در کنار مردم عزیز و بزرگوار خواهند ماند.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط بسیجیان شهرستان عسلویه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: نیروهای بسیجی در زمینه ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی و همچنین کنترل عبور و مرور در کنار سایر ارگان‌ها مشغول خدمات‌رسانی به مردم شریف شهرستان هستند.

حسن‌زاده تصریح کرد:‌ تشکیل قرارگاه جهادی حضرت امام رضا (ع) یکی از اقدامات شاخص سپاه در مقابله با کرونا است که در این قرارگاه شهرستانی تمام فعالیت‌های گروه‌های جهادی در حوزه آفندی و پدافندی متمرکز شده است.

وی با اشاره به اقدامات جهادی بسیجیان در تولید و توزیع لوازم و مواد پیشگیرانه بیان کرد: تاکنون در ۱۰ کارگاه تولیدی، مقادیر زیادی ماسک، امکانات و تجهیزات حفاظت انفرادی در مقابل ویروس کرونا تولید و به‌ صورت برنامه‌ریزی‌ شده و عادلانه توزیع‌ شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه اظهار کرد: با توجه به مشکلات پیش‌آمده اقتصادی در این ایام تهیه و توزیع سبد کالا ویژه نیازمندان و اقشار کم برخوردار انجام‌شده است.

این مقام مسؤول یکی دیگر از اقدامات را در حوزه فضای مجازی عنوان کرد و گفت: در این فضا اقدام به تولید محتوا و آموزش برای پیشگیری از بیماری کرونا انجام‌شده است و نیز فعالیت‌های جهادگران در قالب عکس نوشته و کلیپ و نماهنگ به اطلاع مردم بزرگوار شهرستان رسیده است.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه بابیان اینکه بسیج و سپاه به‌صورت شبانه‌روزی در کمک به ارگان‌های متولی پایدار و استوار هستند، اضافه کرد:‌ از مردم می‌خواهیم که به خاطر خودشان و به خاطر تلاش‌های مدافعان سلامت که شبانه‌روز در این جبهه در حال جنگیدن هستند در خانه بمانند و از ترددهای بی‌مورد و غیرضروری جدا خودداری کنند چراکه اگر این را رعایت نکنند تمام زحمات این عزیزان هدر می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول