اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تعطیل نشدن مترو و اتوبوس صدای شورای شهری‌ها را درآورد

عضو شورای شهر تهران گفت: هزینه خطر ناشی از تعطیل نشدن مترو را چه کسی می‌پردازد.

تعطیل نشدن مترو و اتوبوس صدای شورای شهری‌ها را درآورد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد مسجدجامعی در دویست و ششمین جلسه شورای شهر تهران در باره بیماری کرونا و شیوع آن در پایتخت اظهار داشت: به غیر از جامعه پزشکی و کادر درمان نیروهای دیگری در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند. از جمله رانندگان حمل و نقل عمومی، کارکنان مترو، پاکبانان، نیروهای فضای سبز، آتش‌نشانان، کارکنان حوزه پسماند و فروشگاه‌های شهروند که این افراد فعالیت‌شان کمتر در جامعه دیده می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از این افراد گفت: چه کسی هزینه سفر در این زمینه را می‌پردازد؟ 

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: روز گذشته از اعضای شورا تست کرونا گرفتند ولی به نظرم باید از همه پرسنل و نیروهایی که به آن اشاره کردم تست گرفته شود.

مسجدجامعی بیان داشت:‌در حال حاضر با شرایطی مواجه هستیم که به دلیل فوت یک شهروند برای خاکسپاری حداقل افراد حضور می‌یابند و حتی خانواده با فاصله چند متری کنار هم قرار می‌گیرند ولی در این شرایط نیروهای ما در بهشت زهرا پیکر جانباختگان را دفن می‌کنند.

وی گفت: کادر درمان گذشته از نیک نامی آنها پاداش مناسبی را به دلیل فعالیت‌شان دریافت می‌کنند که البته این میزان تقدیمی اندک است ولی همین پاداش و حمایت از نیروهای شهرداری انجام نمی‌شود و باید تجلیل شایسته از کارکنان داشته باشیم.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بیش از 4 راننده اتوبوس و تاکسی به دلیل کرونا جان خود را از دست داده‌اند وتعدادی نیز نتیجه تست‌شان مثبت شده است که جا دارد امکانات لازم برای حمایت از این افراد و خانواده جانباختگان انجام شود تا نگرانی آنها حداقل در حوزه اقتصادی کاهش یابد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول