اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱۶ فروردین ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ مصطفی نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: با توجه به اطلاعیه‌های ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، تا اطلاع بعدی، تمامی دروس این دانشگاه به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود و مجاز شدن آموزش حضوری در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

وی افزود: مدرسان مدعو لازم است ضمن همکاری با حوزه آی تی دانشگاه، همه ابزار و ابتکارات خود را به کار گیرند تا در امر آموزش به صورت الکترونیکی خللی وارد نشود.

۵۰ کانون فرهنگی و هنری ایلام در جبهه مبارزه با کرونا فعالیت دارند

حجت الاسلام چراغی پور مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  با بیان این مطلب، اظهار کرد: این ستاد در استان همزمان با شیوع ویروس کرونا و با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در راستای اجرای برنامه‌های ویژه مبارزه با ویروس منحوس کرونا در در سطح مساجد استان اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: هم اکنون ۵۰ کانون فرهنگی هنری در مناطق مختلف شهری و روستایی مختلف استان به صورت مستقیم در راستای مبارزه با کرونا فعال هستند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ادامه داد: این تعداد کانون هم در مناطق شهری و هم در مناطق روستایی فعالیت‌هایی از جمله گندزدایی مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری، همکاری با سایر نهادها و ارگان‌های خدمات رسان و امدادرسان در حوزه مبارزه با کرونا، ضدعفونی و گندزدایی محلات و معابر، تولید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و اهدا به اقشار مختلف مردم به ویژه نیازمندان محلات داشته‌اند.

واحدهای صنفی غیر ضرور در ایلام همچنان تعطیل هستند

حیدر نعمتی، معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا واحدهای غیر ضرور همچنان باید تعطیل باشند.

وی افزود: هدف اصلی این تعطیلی‌ها تنها حفظ سلامت مردم و اصناف، جلوگیری از خروج مردم از منزل و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است.

 

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول