اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بسیج و سپاه؛ آماده کمک به ریشه‌کنی کرونا در سمنان

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، آمادگی مجموعه بسیج و سپاه این استان را برای کمک به ریشه‌کن‌سازی ویروس کرونا در سمنان اعلام کرد.

بسیج و سپاه؛ آماده کمک به ریشه‌کنی کرونا در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، فرماندار شهرستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در جلسه بسیج مبارزه با ویروس کرونا در فرمانداری شهرستان شاهرود که اعضای شورای تأمین شهرستان نیز در آن حضور داشتند، وضع شیوع ویروس کرونا را در این جلسه تشریح کردند.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه بسیج مبارزه با ویروس کرونا در فرمانداری شهرستان شاهرود که اعضای شورای تأمین شهرستان نیز در آن حضور داشتند، آمادگی مجموعه بسیج و سپاه استان سمنان را برای مبارزه و ریشه‌کن‌سازی ویروس کرونا اعلام کرد.

وی ادامه داد: سال ۹۹ را که سال «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است، به مردم شریف استان سمنان به‌ویژه کادر پزشکی و کارکنان بیمارستان‌ها و مسؤولان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان تبریک می‌گویم که این روزها زحمات زیادی متحمل شده‌اند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: کادر پزشکی و درمانی استان سمنان این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و باید از آنها حمایت همه‌جانبه داشت.

دامغانی بیان کرد: آخرین اتفاق سال ۹۸ که ادامه آن به سال ۹۹ کشیده شده، در حوزه سلامت و بیماری کروناست که باید زودتر برطرف شود و همه با هم جشن پیروزی بر ویروس کرونا را در کشور برگزار کنیم.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول