اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سردار سلگی تا آخرین لحظات برای انقلاب کار کرد/ میلی به ریاست نداشت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه سردار سلگی تا آخرین لحظات برای انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد و میلی به ریاست نداشت گفت: او همیشه خدمتگزار انقلاب و مردم بود و لحظه‌ای خودش را مطرح نکرد.

سردار سلگی تا آخرین لحظات برای انقلاب کار کرد/ میلی به ریاست نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌ آقامحمدی عصر امروز در ویژه‌برنامه سومین روز شهادت جانباز فداکار حاج میرزا محمدسلگی که در صدا و سیمای مرکز همدان برگزار شد با بیان اینکه سردار سلگی متولد 1335 است و با گروه انقلابی «ابوذر» در تماس بود و فعالیت می‌کرد اظهار کرد: شهید طالبیان به عنوان معلم این گروه انقلابی اعتقاد به اسلام و برقراری حکومت امام زمان(عج) داشت که سردار سلگی نیز در همین مسیر پیش رفت.

وی با اشاره به اینکه سردار سلگی تا آخرین لحظات برای انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد و میلی به ریاست نداشت افزود: او همیشه خدمتگزار انقلاب و مردم بود و لحظه‌ای خودش را مطرح نکرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه سردار سلگی نسبت به خانواده خود نیز همسری نمونه و پدری دلسوز و برای همراهان و همرزمان نیز دوستی واقعی و فرماندهی کامل بود گفت: او نمونه یک انسان کامل بود.

وی با تأکید بر اینکه باب جهاد همواره باز است و امکان ملاقات با خدا وجود دارد گفت: زندگی سردار سلگی و در نهایت شهادتش این مهم را نشان داد.

آقامحمدی تأکید کرد: شهید سلگی می‌توانست به راحتی نماینده همدان و یا نهاوند در مجلس شورای اسلامی باشد اما هرگز هیچ چیز را برای خود نمی‌خواست و باعث شد تا دیگران نماینده شوند.

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول