اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ابراهیمی: دوپینگ نکردم، برایم پاپوش ساختند/ دنبال احقاق حقم هستم

ستاره جوان والیبال ایران به اتهام دوپینگ 4 سال محروم شد و حالا به دنبال احقاق حق خود است.

ابراهیمی: دوپینگ نکردم، برایم پاپوش ساختند/ دنبال احقاق حقم هستم

به گزارش خبرگزاری فارس، آذر ماه 98 حکم قطعی ورزشکاران دوپینگی از سوی سازمان مبارزه با دوپینگ ایران صادر شد. در بین اسامی اعلام شده یک والیبالیست هم به دلیل مصرف ماده استانوزولول با محرومیت 4 ساله روبرو شد.

بهنام ابراهیمی؛ ستاره جوانی که از خطه بیستون و شهر زلزله زده سرپل ذهاب در والیبال ایران مطرح شد. دیدن نام این بازیکن در بین اسامی دوپینگی‌ها خیلی‌ها را شوکه کرد، از جمله خودش! ابراهیمی همراه با تیم امید ایران قهرمان آسیا شد، در تیم باشگاهی خود یعنی شمس هم درخشید و از آنجا به تیم بزرگسالان دعوت شد.

وی در سال 97  عضو تیم شهرداری ورامین بود و همراه با این تیم قهرمان ایران و آسیا شد. ابراهیمی برای فصل 98 با تیم فولاد سیرجان قرارداد بست، اما انتشار خبر دوپینگش موجب شد تا قراردادش فسخ شده و از میادین دور شود.

حکمی که برای ابراهیمی صادر شد مربوط به تخلف ورزشکاران در بازه زمانی دی ماه 97 تا دی ماه 98 بود؛ یعنی زمانی که این دریافت کننده جوان و با اخلاق والیبال ایران در فینال لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا برای تیم باشگاهی خود بازی کرد.

ابراهیمی حدود یک سال در سکوت برای اثبات بی‌گناهی خود تلاش کرد، اما هنوز به نتیجه ای نرسیده است. او مدعی است که دوپینگ نکرده و برایش پاپوش ساخته ‌اند. ستاره جوان والیبال ایران علاقه ای ندارد فعلاً زیاد صحبت کند و فقط می‌گوید که دوپینگ نکرده و به دنبال احقاق حق و اثبات بی‌گناهی‌اش است.

بهنام ابراهیمی جوان برای رسیدن به حق خود نیازمند حمایت‌های فدراسیون است، حمایتی که تاکنون صورت نگرفته. او توقع دارد که فدراسیون کمکش کند تا آروزهایش برباد نرود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول