اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برخورد با هرگونه تخلیه زباله شهرهای همجوار در بناب

فرماندار بناب گفت: باهرگونه تخلیه زباله شهرهای همجوار در محل دفن زباله بناب به شدت برخورد خواهد شد.

برخورد با هرگونه تخلیه زباله شهرهای همجوار  در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، به‌دنبال انتشار برخی شایعات مبنی بر تخلیه زباله به‌صورت شبانه از سوی برخی شهرهای اطراف در مناطق زیبای بناب و رسانه‌ای شدن این خبر باعث شد، فرماندار بناب نسبت به موضوع واکنش نشان دهد.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه با هرگونه تخلیه زباله شهرهای همجوار در محل دفن زباله بناب به‌شدت برخورد خواهد شد، اظهار کرد: کارشناسان حفاظت محیط زیست و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملزم به بازدید و نظارت روزانه از محل دفن زباله هستند و هر روز باید گزارش خود را به فرمانداری ارائه دهند.

امین رفیعی افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقامات قضایی از هرگونه تخلیه زباله سایر شهرستان‌ها در اراضی بناب ممانعت به‌عمل آمده و مسببان و عاملان این کار به مقامات قضایی معرفی خواهند شد.

جا دارد از طرف مردم شهرستان بناب از اقدام به موقع مسوولان شهرستان، به‌خصوص فرماندار  شهرستان و مسوولان دستگاه قضایی در جلوگیری از این اقدام ناپسند تقدیر و تشکر به‌عمل آمده، انتظار می‌رود با مسوولان و افراد خاطی که مسبب و بانی این اقدام شده بودند نیز به شدت برخورد قانونی به‌عمل آید.

شهرستان ۱۴۰هزار نفری بناب در ۱۱۵ کیلومتری جنوب مرکز استان واقع شده و اخیرا یکی از شهرهای اطراف اقدام به تخلیه زباله‌های خود در مناطق زیبای بناب در محل دفن زباله‌های بناب  می‌کرده است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول