اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تردد غیرضروری در جاده‌های خوزستان تا ۲۰ فروردین ممنوع است

رئیس پلیس راه استان خوزستان با اشاره به افزایش تردد مسافران نوروزی استان خوزستان در محورهای شهرستان ایذه و استقرار اکیپ‌های پلیس راه در این مسیر گفت: به منظور کنترل ویروس کرونا طرح جریمه ۵۰۰ هزار تومانی رانندگان تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

تردد غیرضروری در جاده‌های خوزستان تا ۲۰ فروردین ممنوع است

دولتشاهی عصر امروز در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی شهرستان ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: پلیس راه استان خوزستان در ایام نوروز علاوه بر گشت‌های خودرویی خود از طریق هوایی نیز اقدام به گشت‌زنی و کنترل جاده‌های استان خوزستان می‌کند.

 

 وی با اشاره به افزایش تردد خودروها در محورهای شهرستان ایذه افزود: با بازگشت مسافرانی که قرار بود امسال برای مقابله با کرونا به مسافرت نروند ولی این کار را انجام داده‌اند، شاهد افزایش تردد خودروها در محورهای شهرستان ایذه بوده‌ایم.

 رئیس پلیس راه استان خوزستان با اشاره به اعزام تیم‌های کمکی کنترل محورهای ایذه از نقاط دیگر استان ادامه داد: این کار به منظور کنترل دقیق‌تر ترددها در این مسیر پر تردد در استان خوزستان مستقر شده‌اند و بنده نیز با حضور خود در این شهرستان بر روند انجام کار نظارت دارم و امیدوارم بتوانیم وضعیت ترافیک را کنترل کرده تا شاهد حادثه ناگوار نباشیم.

 وی با اشاره به وقوع حادثه منجر به مرگ در محور ایذه در عصر امروز گفت: در این حادثه که به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده به وقوع پیوست یک نفر مرد جان خود را از دست داد و یک زن نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

 وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی ویژه نوروز به همراه برنامه‌های مقابله با کرونا از ۲۵ اسفند در ورودی‌ها و محورهای مختلف استان خوزستان آغاز شد، ادامه داد: به دلیل اینکه شیوع بیماری زیاد شد شاهد ابلاغ دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی بودیم و به این دلیل همچنان در محورهای ورودی و مسیرهای مختلف استان خوزستان شاهد محدودیت‌های ترافیکی هستیم.

 وی با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس راه امروز به پایان می‌رسد اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا طرح محدودیت تردد در محورهای استان خوزستان ادامه پیدا خواهد کرد و به شدت تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت.

 وی با اشاره به اعمال جرائم و برخورد با رانندگان متخلف در طرح مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: همچنان طرح جریمه ۵۰۰ هزار تومانی رانندگان و توقیف خودرو آنها به مدت یک ماه در استان ادامه خواهد داشت.

 وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: آنهایی که در خانه هستند از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و آن دسته از افرادی که در جاده هستند با رعایت سرعت و قوانین رانندگی، جهت حفظ سلامت خود به خانه بازگردند.

انتهای پیام/۷۲۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول