اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

خط انتقال آب جکیگور ترمیم و وارد مدار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: وقوع دو سیلاب در حوزه سرباز منجر به تخریب خط انتقال آب‌ مجتمع روستایی جکیگور و قطع آب روستانشینان شد که با مساعد شدن شرایط، قسمت‌های آسیب دیده خط انتقال ترمیم و شرایط آبرسانی پایدار شده است.

خط انتقال آب جکیگور ترمیم و وارد مدار شد

علیرضا قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: وقوع دو سیلاب در حوزه سرباز منجر به تخریب خط انتقال آب‌ مجتمع روستایی جکیگور و قطع آب روستا نشینان عزیز گردید که علیرغم ارسال لوازم و تجهیزات مورد نیاز جهت رفع حادثه، متأسفانه به دلیل حجم سیلاب و بالا بودن سطح آب عملیات بازسازی متوقف و آبرسانی سیار در برنامه قرار گرفت. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان افزود: با مساعد شدن شرایط، قسمت های آسیب دیده خط انتقال ترمیم، پمپ ها استارت و مخزن مجتمع جکیگور آبگیری و شرایط آبرسانی پایدار شده است.

قاسمی ادامه داد: تاسیسات آبرسانی ۴۲ روستایی که در سیل قبلی دچار حادثه شده بود و همچنین ۲۱ روستایی که در سیلاب اخیر آسیب دیده اند، لایروبی، بازسازی و  در مدار بهره برداری قرار دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: در رفع حوادث مشکل خاصی نداریم و زمانی که صرف شده تنها به دلیل شرایط حاکم بر منطقه جغرافیایی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط شیوع کرونا و افزایش چشم گیر مصرف آب، مدیرعامل آب و فاضلاب استان از شهروندان درخواست کرد نهایت دقت را در مدیریت مصرف آب داشته باشند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول