اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پزشک‌آمریکایی: کادر درمانی اگر از کمبودها در بیمارستان‌ها صحبت کنند اخراج می‌شوند

یک پزشک آمریکایی که در رسانه‌های اجتماعی فعالیت گسترده‌ای دارد در پیامی در توئیتر نوشت که برای بیمارستان‌های آمریکایی سود از زندگی انسان‌ها اهمیت بیشتری دارد و کادر درمانی در صورت صحبت کردن درباره کمبودها در بیمارستان، اخراج می‌شوند.

پزشک‌آمریکایی: کادر درمانی اگر از کمبودها در بیمارستان‌ها صحبت کنند اخراج می‌شوند

به گزارش گر.ه بین‌املل خبرگزاری فارس، «یوجین جو» پزشک آمریکایی در پیامی در توئیتر به شرایط پزشکان و پرستاران آمریکایی در مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداخت.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «بیمارستان‌ها در حال اخراج پزشکان و پرستارانی است که در رسانه‌های اجتماعی درباره شرایطی که آنها در مقابله با ویروس کرونا با آن مواجه هستند، صحبت می‌کنند.»

این پزشک آمریکایی اضافه کرد: «این موضوع به این دلیل می‌باشد که بیمارستان‌ها نمی‌خواهند که مردم واقعیت را بدانند.  صرفه‌جویی در هزینه و سود بیش از زندگی انسان‌ها در بیمارستان‌ها و شرکت‌های دارویی آمریکا اهمیت دارد.»

روز گذشته نیز خبرگزاری آمریکایی بلومبگر گزارش داد که بیمارستان‌های آمریکا کارمندان بخش درمانی را تهدید می‌کنند در صورتی که شرایط کاری خود در دوره شیوع همه گیری ویروس کرونا را اعلام کنند اخراج خواهند شد و در چند مورد نیز این اتفاق افتاده است. (جزئیات بیشتر)

«مینگ لین» پزشک اتاق اورژانس در ایالت واشنگتن گفته که به وی اعلام شده از کار اخراج شده است چون مصاحبه‌ای با یک روزنامه درباره پست فیسبوکی خود انجام داده که طی آن درباره ناکافی بودن تجهیزات حفاظتی و انجام تست صحبت کرده بود.

در شیکاگو نیز یک پرستار به دلیل ایمیل کردن این موضوع به همکاران خود که می خواهد ماسک حفاظتی بیشتری سر کار استفاده کند از کار اخراج شده است.

در نیویورک سیستم درمانی این ایالت به کارمندان هشدار داده در صورتی که بدون مجوز به مصاحبه بپردازند از کار اخراج خواهند شد.

«راث شوبرت» سخگوی اتحادیه پرستاران ایالت واشنگتن می‌گوید: «بیمارستان‌ها در حال بستن دهان پرستاران و دیگر کارمندان بخش درمانی هستند تا بتوانند وجهه خود را حفظ کنند. این ظالمانه است.»

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول