اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 27 فقره کلاهبرداری به ارزش 10 میلیارد ریال در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 27 فقره کلاهبرداری به ارزش 10 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبرداد.

کشف 27 فقره کلاهبرداری به ارزش 10 میلیارد ریال در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرایی نمودن اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، طرح مبارزه با کلاهبرداران و جاعلان اسناد و مدارک را از ابتدای سال جاری در سطح استان به اجرا گذاشتند.

وی افزود: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با بکارگیری امکانات نوین پلیسی، تعقیب و مراقبت شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی، در مجموع 27 فقره کلاهبرداری را کشف و 6 نفر کلاهبردار را در عملیات‌های مختلف دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح، 6 نفر جاعل نیز دستگیر و 7 فقره پرونده جعل کشف شد، تصریح کرد: ارزش پرونده‌های جعل و کلاهبرداری شده برابر اعلام کارشناسان بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را افزایش آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول