اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستفروشان تحت پوشش حمایت مستقیم شهرداری قرار می‌گیرند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دستفروشانی که از شیوع کرونا دچار آسیب شده‌اند در استان شناسایی شده و به‌طور مستقیم تحت پوشش حمایت‌های شهرداری قرار می‌گیرند.

دستفروشان تحت  پوشش حمایت  مستقیم شهرداری قرار می‌گیرند

محمدرضا پورمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت و همکاری همه دستگاه‌های مسوول در راستای مقابله با بیماری کرونا و همراهی مردم با طرح‌های ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها تمام توان خود را برای مدیریت این شرایط به‌کار گرفته‌اند و اطمینان داریم که با همراهی مردم، می‌توانیم به سلامت از این شرایط عبور کنیم. 

وی افزود: دستفروشانی که از شیوع کرونا دچار آسیب شده‌اند در استان شناسایی شده و به‌طور مستقیم تحت پوشش حمایت‌های شهرداری قرار می‌گیرند.

پورمحمدی  از اختصاص 10 میلیارد دلار به کسب و کارهایی که در اثر شیوع کرونا کم رونق و یا تعطیل شده‌اند در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: واحدهایی تولیدی که به بهانه کرونا به تعدیل نیرو می‌پردازند مشمول این حمایت‌ها نمی‌شوند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول